دامنه چیست و چگونه کار می کند؟ (بخش چهارم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دامنه چیست و چگونه کار می کند؟ (بخش چهارم)

دامنه چیست و چگونه کار می کند؟ (بخش چهارم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله دامنه چیست و چگونه کار می کند؟ ، ابتدا بخش های اول و دوم و سوم این مقاله را مطالعه بفرمایید.

3. آیا می توانم وب سایت خود را به نام دامنه دیگری منتقل کنم؟

بله، می توانید نام دامنه خود را به سمت سرور میزبان خود هدایت کنید. همچنین می توانید هر دو نام دامنه را به یک وب سایت نشان دهید. با این حال ، موتورهای جستجو آن را محتوای تکراری می دانند و این بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد.

4. آیا می توانم دامنه خود را بفروش برسانم؟

بله ، شما می توانید نام دامنه خود را بفروشید. نام دامنه مانند املاک و مستغلات برای وب است. تقاضای زیادی برای نام های دامنه های سفارشی خوب وجود دارد. تجارت نام دامنه یک صنعت چند میلیون دلاری است. از آنجا که نام دامنه بسیار ارزان است ، کارآفرینان باهوش همیشه به دنبال ایده های عالی برای نام دامنه هستند.

اگر می خواهید نام دامنه خود را بفروشید ، وب سایت های زیادی مانند Sedo ، GoDaddy و سایر وب سایت های ایرانی وجود دارند که می توانید دامنه خود را برای فروش در لیست قرار دهید.

دامنه چیست و چگونه کار می کند؟ (بخش چهارم)

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت فروشگاه آنلاین در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

5- حریم خصوصی دامنه چیست؟ آیا به آن احتیاج دارم؟

ICANN از افرادی که نام دامنه خود را ثبت می کنند نیاز دارد تا یک ایمیل ، آدرس فیزیکی ، شماره تلفن و سایر اطلاعات شخصی ارائه دهند تا در دسترس عموم قرار گیرد. حریم خصوصی دامنه یک سرویس الحاقی جداگانه است که توسط ثبت کنندگان دامنه به فروش می رسد. به شما امکان می دهد اطلاعات پروکسی را به جای اطلاعات شخصی واقعی خود نشان دهید.

6. آیا می توانم بیش از یک نام دامنه خریداری کنم؟

بله ، شما می توانید هر تعداد نام دامنه را که دوست دارید خریداری کنید. برای خریداری دامنه هیچ مانعی وجود ندارد و می توانید حتی 100 دامنه و حتی بیشتر داشته باشید.

امیدوار هستیم تا این مقاله توانسته باشد به شما در نحوه انتخاب دامنه و نحوه خریداری و فروش آن کمک کرده باشد تا بتوانید بدون هیچ مشکلی دامنه خود را ثبت و از آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید