درخواست مشاوره

شرکت مهندسی چکاد پردازش آماده ارائه مشاوره های تخصصی در کلیه زمینه های فوق میباشد.

خواهشمند است جهت هماهنگی برای مشاوره فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

مشاوره، طراحی و پیاده سازی سیستم های نظارت تصویری

مشاوره، طراحی و پیاده سازی سیستم های نظارت تصویری

از گذشته تا به امروز نگهبانی و پاسداری از بناها و اماکن عمومی و خصوصی که در آنها اشیاء و اسناد قیمتی نگهداری میگردد از اهمیت بالایی برخوردار هستند . این اماکن با گستردگی خاص خود در تمامی زمینه های شهری ، مالی ، نظامی، سیاسی و استراتژیک موجب میگردند تا تمهیدات خاصی در به وجود آمدن امنیت و حفاظت برای این اماکن در نظر گرفته شود. از سوی دیگر در بسیاری از اماکن نیاز به برقراری سیستم نظارتی می باشد تا بتوان با نظارت بر عملکرد زیر مجموعه های سیستم که خود می تواند مشتمل بر عوامل انسانی ، عوامل محیطی متغییر ، عوامل مکانیکی همچون ماشین آلات موجود در یک خط تولید و یا حتی عملکرد نظارتی بر وضعیت زیست محیطی جانواران مانند دام و طیور و انواع مختلفی از این دست مثال ها باشد ، بتوان به طور کامل و جامع به کنترل تک تک فرآیند ها پرداخت تا در نهایت مجموعه بتواند به خروجی مطلوب خود دست یابد.

یکی از راه هایی که در جهت ایجاد سیستم نظارتی و امنیتی در اماکن و مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از تجهیزات ضبط و پخش تصاویر به صورت زنده و در لحظه می باشد که به آن سیستم دوربین مدار بسته ( CCTV ) گفته می شود .

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

خدمات قابل ارائه در چکاد پردازش

برخی از نمونه کارهای انجام شده چکاد پردازش در زمینه نظارت تصویری​

طراحی و اجراء سیستم های پیشرفته نظارت تصویری

با امنیت و کارآیی بالا و مشاهده دوربین ها روی موبایل و تبلت در هر نقطه از دنیا