بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 (بخش سوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 (بخش سوم)

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 (بخش سوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول و بخش دوم این مقاله را مطالعه کنید.

5. بیت کوین کش (BCH)

Bitcoin Cash (BCH) جایگاه مهمی در تاریخ altcoins دارد زیرا یکی از قدیمی ترین و موفق ترین فورک های بیت کوین اصلی است. در دنیای ارزهای رمزنگاری شده ، یک چنگال در نتیجه بحث و مجادله بین توسعه دهندگان و استخراج کنندگان اتفاق می افتد. با توجه به غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال ، به دلیل اجماع عمومی ، باید تغییرات عمده در کد موجود در رمز یا سکه موجود انجام شود. مکانیسم این فرآیند با توجه به ارز رمزنگاری شده خاص متفاوت است.

وقتی جناح های مختلف نتوانند به توافق برسند ، گاهی اوقات ارز دیجیتال تقسیم می شود ، زنجیره اصلی به کد اصلی خود وفادار می ماند و زنجیره جدید به عنوان نسخه جدید سکه قبلی شروع به کار می کند ، با تغییر در کد آن صورت می گیرد.

BCH در ماه اوت سال 2017 زندگی خود را در نتیجه یکی از این شکاف ها آغاز کرد. بحثی که به ایجاد BCH منجر شد مربوط به مسئله مقیاس پذیری بود. شبکه بیت کوین محدودیتی در اندازه بلوک ها دارد: یک مگابایت (MB). BCH اندازه بلوک را از یک مگابایت به هشت مگابایت افزایش می دهد ، با این ایده که بلوک های بزرگتر می توانند تراکنش های بیشتری را درون خود داشته باشند و بنابراین سرعت تراکنش افزایش می یابد. این همچنین تغییرات دیگری ایجاد می کند ، از جمله حذف پروتکل شاهد تفکیک شده که بر فضای مسدود تأثیر می گذارد.

6. Stellar (XLM)

Stellar یک شبکه بلاکچین باز است که برای ارائه راه حل های سازمانی با اتصال موسسات مالی به منظور انجام معاملات بزرگ طراحی شده است. معاملات عظیم بین بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری که به طور معمول چندین روز به طول می انجامد ، تعدادی از واسطه ها و هزینه های زیادی را در بر می گیرند ، اکنون می توان تقریباً بلافاصله و بدون هیچ واسطه ای انجام داد و برای کسانی که معامله می کنند هزینه زیادی ندارد.

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 (بخش سوم)

در حالی که Stellar خود را به عنوان یک بلاکچین سازمانی برای معاملات سازمانی معرفی کرده است ، اما هنوز هم یک بلاکچین باز است که توسط هر کسی قابل استفاده است. این سیستم امکان معاملات مرزی بین هر ارز را فراهم می کند. واحد پول بومی استلار Lumens (XLM) است. این شبکه برای استفاده از Lumens به کاربران نیاز دارد تا بتوانند در شبکه معاملات انجام دهند.

Stellar توسط Jed McCaleb عضو موسس آزمایشگاه های Ripple و توسعه دهنده پروتکل Ripple تاسیس شد. وی سرانجام نقش خود را با ریپل ترک کرد و به همکاری بنیاد توسعه ستاره ای ادامه داد. سرمایه Stellar Lumens 6.1 میلیارد دلار است و از ژانویه 2021 0.27 دلار ارزیابی می شود.

7. Chainlink

Chainlink یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که فاصله بین قراردادهای هوشمند مانند قراردادهای Ethereum و داده های خارج از آن را از بین می برد. خود بلاکچین ها توانایی اتصال به برنامه های خارجی را به روشی مطمئن ندارند. ارز غیرمتمرکز Chainlink به قراردادهای هوشمند امکان برقراری ارتباط با داده های خارجی را می دهد تا قراردادها بر اساس داده هایی که خود Ethereum نمی تواند به آنها متصل شود ، اجرا شود.

وبلاگ Chainlink شرح موارد مختلفی را برای سیستم خود ارائه می دهد. یکی از موارد استفاده زیادی که توضیح داده می شود نظارت بر منابع آب برای آلودگی یا سافون غیرقانونی در برخی از شهرها است. می توان سنسورهایی را برای نظارت بر مصرف شرکت ها ، جداول آب و سطح آب محلی تنظیم کرد. Chainlink می تواند این داده ها را ردیابی کرده و مستقیماً با یک قرارداد هوشمند تغذیه کند. این قرارداد هوشمند می تواند برای اجرای جریمه ها ، انتشار هشدارهای جاری شدن سیل به شهرها یا شرکت های فاکتور با استفاده از مقدار زیادی از آب یک شهر با داده های دریافت شده از طریق اوراکل تنظیم شود.

أر ادامه پیشنهاد می شود بخش چهارم این مقاله را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید