بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 (بخش اول)

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 (بخش اول)

بیت کوین نه تنها یک روند روبرو نبوده و موجی از ارزهای رمزنگاری شده را در یک شبکه غیر متمرکز نظیر به نظیر ایجاد کرده است ، بلکه به استانداردی واقعی برای ارزهای رمزپایه تبدیل شده است ، که به یک لژیون پیرو دنباله رو و فریبنده الهام می گیرد.

ارز دیجیتال چیست؟

“رمزنگاری” در ارزهای رمزپایه به رمزنگاری پیچیده ای اشاره دارد که امکان ایجاد و پردازش ارزهای دیجیتال و معاملات آنها در سیستم های غیرمتمرکز را فراهم می کند. در کنار این ویژگی مهم “رمزنگاری” این ارزها ، تعهد مشترک به عدم تمرکز است. ارزهای رمزنگاری شده معمولاً به عنوان کد توسط تیم هایی که ساز و کارهای صدور را ایجاد می کنند (اغلب ، البته نه همیشه ، از طریق فرایندی به نام “استخراج”) و سایر کنترل ها ، ساخته می شوند.

ارزهای رمزپایه تقریباً همیشه به گونه ای طراحی می شوند که از دستکاری و کنترل دولت ها عاری باشند ، اگرچه با محبوبیت بیشتر این جنبه بنیادی صنعت مورد انتقاد قرار گرفته است. ارزهای ساخته شده از بیت کوین در مجموع altcoins و در برخی موارد ” shitcoins ” نامیده می شوند و اغلب سعی کرده اند خود را به عنوان نسخه های اصلاح شده یا بهبود یافته بیت کوین معرفی کنند. در حالی که برخی از این ارزها ممکن است برخی از ویژگی های چشمگیر را داشته باشند که بیت کوین از آن برخوردار نیست ، اما تطبیق سطح امنیتی که شبکه های بیت کوین به دست می آورند هنوز توسط یک altcoin دیده نشده است.

در زیر ، مهمترین ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین را بررسی خواهیم کرد. در حالی که بسیاری از این رمزنگاری ها از حجم کمی پیروی می کنند یا از نظر معاملات انجام نمی شوند ، برخی از محبوبیت فوق العاده ای در میان انجمن های اختصاصی حامیان و سرمایه گذاران برخوردار هستند.

فراتر از آن ، حوزه ارزهای رمزنگاری شده همیشه در حال گسترش است و توکن دیجیتال عالی بعدی ممکن است فردا منتشر شود. در حالی که بیت کوین به عنوان یک پیشگام در دنیای ارزهای رمزپایه دیده می شود ، تحلیلگران رویکردهای بسیاری برای ارزیابی توکن ها غیر از BTC را در پیش می گیرند. به عنوان مثال معمول است که تحلیلگران اهمیت زیادی را به رتبه بندی سکه ها از نظر محدودیت بازار نسبت می دهند. ما این مورد را مورد توجه قرار داده ایم ، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که ممکن است یک توکن دیجیتال در لیست قرار گیرد.

1. اتریوم (ETH)

اولین جایگزین بیت کوین در لیست ما ، Ethereum است که یک پلتفرم نرم افزاری غیرمتمرکز است که امکان ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (DApps) را بدون هیچ گونه خرابی ، تقلب ، کنترل یا تداخل شخص ثالث فراهم می کند. هدف Ethereum ایجاد مجموعه ای غیرمتمرکز از محصولات مالی است که هر کسی در دنیا می تواند دسترسی آزاد داشته باشد ، صرف نظر از ملیت ، قومیت و مذهب. این جنبه باعث می شود که پیامدها برای افرادی در برخی کشورها جذاب تر باشد ، زیرا افرادی که فاقد زیرساخت های دولتی و شناسه های دولتی هستند می توانند به حساب های بانکی ، وام ها ، بیمه یا انواع محصولات مالی دیگر دسترسی پیدا کنند.

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 (بخش اول)

برنامه های کاربردی در Ethereum بر روی رمز رمزگذاری خاص آن برای پلتفرم ( اتر ) اجرا می شوند. اتر مانند وسیله نقلیه ای برای حرکت در سیستم عامل Ethereum است و بیشتر توسط توسعه دهندگانی که به دنبال توسعه و اجرای برنامه های داخل Ethereum هستند ، یا اکنون توسط سرمایه گذاران که به دنبال خرید سایر ارزهای دیجیتال با استفاده از اتر هستند ، استفاده می شود. اتر که در سال 2015 راه اندازی شد ، در حال حاضر پس از بیت کوین دومین ارز دیجیتال بزرگ با کلاهبرداری زیاد در بازار است ، اگرچه با اختلاف قابل توجهی از ارز رمزپایه غالب عقب است. از ژانویه 2021 ، حد مجاز بازار اتر تقریباً 19 درصد از اندازه بیت کوین است.

در سال 2021 اتریوم قصد دارد الگوریتم اجماع خود را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر دهد. این حرکت به شبکه Ethereum اجازه می دهد تا با انرژی بسیار کمتری و همچنین سرعت معامله بهبود یافته خود را اجرا کند. اثبات سهام این امکان را برای شرکت کنندگان در شبکه فراهم می کند تا اتر خود را در شبکه “مشارکت” دهند. این فرآیند به ایمن سازی شبکه و پردازش معاملات رخ داده کمک می کند. به کسانی که این کار را می کنند پاداش اتر مشابه حساب بهره تعلق می گیرد. این یک جایگزین برای سازوکار اثبات کار بیت کوین است که در آن معدنکاران برای پردازش معاملات به بیت کوین پاداش بیشتری می دهند.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید