آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش سوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش سوم)

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش سوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش دوم و اول این مقاله را مطالعه کنید.

3. سومین بخش کیف پول است . کیف پول امن یکی از مهم ترین مسائل است که در سرور تبادل اجرا می شود. اینجا جایی است که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ذخیره می شود ، از این رو به حداکثر امنیت نیاز دارد. هر نوع مبادله ای باید سیستم به اصطلاح کیف پول گرم سرد را برای تنوع بخشیدن به خطر احتمالی ایجاد کند.

مکان دیگری که بقیه بیت کوین های شما ذخیره می شود. یک کیف پول کاملاً آفلاین است که تضمین می کند هیچ کس نمی تواند به بیت کوین باقیمانده شما دسترسی پیدا کند حتی اگر کیف پول داغ شما هک شود (بنابراین توصیه می شود همیشه مقدار مشخصی بیت کوین را کنار بگذارید و آنها را در کیف پول سرد خود بگذارید.) یک کیف پول سردخانه ساده می تواند یک کاغذ یا یک درایو USB باشد که کلیدهای خصوصی شما در آن قرار دارد.
تقسیم بیت کوین به سیستم کیف پول سرد / گرم تعادل کاملی بین امنیت و راحتی برای برداشت فوری ایجاد می کند.

4- چهارمین مولفه ای که هر تبادل باید داشته باشد ، یک پنل مدیریت است . پنل مدیریت صرافی معادل هوش تجاری و نرم افزار مدیریت است. به کاربر کمک می کند تا مبادله خود را کنترل و مدیریت کند. توابع باید شامل موارد زیر باشد:

  • تغییر نقدینگی
  • ویرایش اسپرد و هزینه های معاملاتی
  • تأیید حساب های کاربری برای تجارت ، پس از تأیید KYC یا سایر الزامات انطباق
  • مدیریت ارزهایی مانند BTC ، USD ، ETH و غیره و بازارهایی مانند USD / BTC ، BTC / ETH و غیره
  • اعتبار سپرده های فیات یا بدهی برداشت های فیات درخواستی کاربران
  • رسیدگی به درخواست های پشتیبانی مطرح شده توسط کاربران

به طور خلاصه ، این چهار مولفه موتور تجارت ، رابط کاربری ، کیف پول و پنل مدیریت باید پایه و اساس هر نرم افزار مبادله ای باشد.

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش سوم)

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت صرافی آنلاین ارز دیجیتال در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

نرم افزار Exchange خود را از کجا بیاورم؟

در مورد دستیابی به نرم افزار تبادل ارز دیجیتال و نگهداری آن سه گزینه وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم  :

نرم افزار بومی تبادل صرافی : یک تیم اختصاصی از توسعه دهندگان (دوستان ، فریلنسرها) را برای ساخت و نگهداری نرم افزار تبادل خود جمع کنید. اطمینان حاصل کنید که آن ها به طور کلی نحوه کار صرافی ، نحوه کار ارز رمزنگاری شده و فناوری بلاکچین و همچنین اجزای فوق الذکر را درک می کنند .

از نظر زبان برنامه نویسی ، بسته به اینکه کدام ارز رمزنگاری را می خواهید برای مبادله خود پیاده کنید ، انتخاب زبان مناسب نیز ممکن است متفاوت باشد . علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که نرم افزار شما با سیستم عامل های مختلف پردازش پرداخت یا بانک ها محافظت می کند تا از تراکنش های پرداخت در صرافی خود محافظت کنید.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش چهارم این مقاله را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید