آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش دوم)

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش دوم)

قبل از مطالع این بخش از مقاله آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال ؛ پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه بفرمایید.

4. در صرافی خود نقدینگی ایجاد کنید

هر مبادله ای برای فعالیت موفق به نقدینگی نیاز دارد . مشتریان در ثبت سفارش یا حتی واریز وجه تردید دارند مگر اینکه کتاب کامل سفارش و فعالیت تجاری را مشاهده کنند. صرافی های جدید به طور طبیعی با مسائل نقدینگی روبرو می شوند. سه راه ثابت برای شروع نقدینگی شما وجود دارد:

  • شما می توانید با خرید و فروش بین دو حساب مصنوعی در صرافی خود ، فعالیت معاملاتی را در صرافی خود شبیه سازی کنید.
  • شما می توانید یک رابط API پیوند دهید که مبادله بیت کوین شما را به صرافی موجود دیگر متصل می کند.
  • شما می توانید به یک شبکه کامل از مبادلات ارزی رمزنگاری مانند سپرده که نقدینگی تمام مبادلات داخل شبکه آن را بهم پیوند می دهد ، بپیوندید . هرچه شبکه بزرگتر باشد ، نقدینگی بهتری خواهد داشت.

5. اطمینان از امنیت بالا برای معاملات و داده های مشتری

هر مبادله ای برای اطمینان از ایمن نگه داشتن وجوه اپراتور مبادله و معامله گرانش به امنیت درجه یک نیاز دارد . این امر همچنین باید در مورد داده های خصوصی مشتریان شما که شامل جزئیات KYC و اطلاعات حساب بانکی آنها است ، اعمال شود. در صرافی های مختلف معروف بدنام موارد نقض امنیت رخ داده است. نقض Gox جایی که نقض امنیتی سالها مورد توجه قرار نگرفت و در نتیجه تقریباً 1٪ از کل بیت کوین های موجود در آن زمان به سرقت می رفت. طبق گزارش رویترز ، یک سوم از مبادلات بیت کوین عملیاتی طی دوره 2009 تا 2015 هک شده است. برداشت اصلی: امنیت باید در اولویت اصلی مبادله شما باشد.

6. کانال های پشتیبانی مشتری ایجاد کنید

سرانجام ، پشتیبانی از مشتری یکی دیگر از مولفه های اساسی تبادل موفقیت آمیز است. کارکنان برای تأیید درخواست های KYC ، پاسخگویی به شکایات مشتری ، پردازش ودیعه و برداشت ارز فیات و غیره مورد نیاز هستند. یک مکانیسم پشتیبانی سریع از مشتری تضمین می کند که شما مشتریان خود از همان لحظه امضا قرارداد خود را شروع می کنید و برای مبادلات خود درآمد کسب می کنید.

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش دوم)

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت صرافی آنلاین ارز دیجیتال در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

معماری یک نرم افزار تبادل ارز دیجیتال

هر نرم افزار تبادل باید دارای این 4 مولفه مختلف باشد که با هم کار می کنند:

1. اولین مولفه موتور تجارت است . موتور تجارت باید هسته اصلی هر مبادله باشد زیرا، سفارشات خرید / فروش را مطابقت می دهد ، معاملات را انجام می دهد و مانده ها را محاسبه می کند. بدون موتور تجارت ، مبادله شما نمی تواند کار کند. بنابراین قبل از راه اندازی هر چیز دیگری مطمئن شوید که یک موتور تجارت فعال دارید ، در غیر این صورت فقط پوسته خالی خواهید داشت.

2. دومین مولفه رابط کاربری (UI) سایت تبادل است. رابط کاربری نحوه مشاهده معامله گران از مبادلات شما است (به عنوان مثال بستر معاملاتی و طراحی وب سایت شما). هر رابط کاربری باید کاربر پسند و بصری باشد. اما هدف خود را این قرار دهید که یک تجربه تجارت عالی به مشتریان خود ارائه دهید. رابط کاربر نیز باید با موبایل سازگار باشد ، زیرا استفاده از تلفن های هوشمند دائماً در حال افزایش است. یک برنامه اختصاصی برای دستگاه های تلفن همراه دسترسی به مبادلات را آسان تر می کند ، که به نوبه خود می تواند تعاملات تجاری را افزایش دهد. در حالت ایده آل ، UI باید کاربر را قادر سازد تا

  • ثبت نام و دسترسی به یک حساب کاربری
  • واریز ، نگهداری و برداشت ارزهای Crypto و Fiat
  • مشاهده دفترچه سفارش فعلی ، معاملات گذشته ، مانده ، آمار و غیره
  • مشاهده نمودارها
  • سفارشات خرید و فروش بگذارید
  • به مکانیزم پشتیبانی دسترسی پیدا کنید

در ادامه پیشنهاد می شود بخش سوم این مقاله را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید