آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش اول)

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال

شما می خواهید صرافی بیت کوین یا ارز دیجیتال خود را تاسیس کنید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ خوب ، شما به جای مناسب آمده اید. این مقاله قصد دارد روشن کند که چه چیزهایی را باید قبل از شروع صرافی آنلاین ارز بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر خود مورد توجه قرار دهید ، چگونه ساختار داخلی یک نرم افزار مبادله باید ساخته شود.

چگونه صرافی ارز دیجیتال را تاسیس کنیم :

تاسیس صرافی ارز دیجیتال شامل شش مرحله اساسی است:

  1. تصمیم بگیرید که کجا می خواهید تجارت کنید ( در سطح جهانی یا منطقه ای )
  2. درباره مقررات مربوطه در آن منطقه اطلاعات کسب کنید
  3. شریک یک بانک یا پردازنده پرداخت
  4. سابقه معاملات و نقدینگی را در صرافی خود ایجاد کنید
  5. بهترین روش های امنیتی را پیاده سازی کنید
  6. پشتیبانی قوی ارائه دهید

حال ، بیایید هر یک از آنها را با عمق بیشتری کشف کنیم.

1. محدوده عملیاتی مبادله خود را تعیین کنید

خواه بخواهید در سطح جهانی فعالیت کنید یا خود را محدود به یک منطقه یا کشور خاص کنید ، معمولاً مجوز و تأییدیه های لازم را برای شرکت خود برای افتتاح صرافی بیت کوین با توجه به محدوده عملیاتی خود دریافت خواهید کرد. قوانین از مکانی به مکان دیگر متفاوت است ، از این رو در مورد صدور مجوز و انطباق با قوانین و مقررات محلی با یک متخصص حقوقی مشورت کنید.

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت صرافی آنلاین ارز دیجیتال در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

2. مقررات کشور و الزامات انطباق را بررسی کنید

تقریباً همه دولت ها به نهادهایی که در تجارت مبادله ارز مشغول هستند نیاز دارند که از هنجارهای مشتری خود را بشناسند (KYC) پیروی کنند . KYC فرایندی است که به موجب آن یک کسب و کار هویت مشتریان خود را از طریق کارت شناسایی یا گذرنامه صادر شده توسط دولت تأیید می کند. در اینجا هدف اصلی آن جلوگیری از پولشویی است . اطمینان حاصل کنید که به هنجارهای KYC کشور خود پایبند هستید و روش تأیید مشتری مناسب را در مبادله خود ادغام می کنید. در غیر این صورت ، ممکن است روزی فکر کنید که چرا پلیس ناگهان جلوی درب شما ایستاده است.

3. شریک یک بانک یا پردازنده پرداخت

برای پردازش پرداخت از طریق ارز فیات باید با یک بانک یا ارائه دهنده پرداخت شریک شوید . انتخاب یک بانک معتبر با تعداد زیادی تسهیلات آنلاین انتخاب خوبی است. این مسئله بیشتر در اقتصادهای در حال توسعه و توسعه نیافته بیشتر جاهایی مشهود است که اکثر بانک ها تسهیلاتی برای شروع معاملات بانکی فوری به صورت آنلاین ندارند. انجام معاملات ممکن است تا دو روز طول بکشد. همکاری با بانکی که دارای ترخیص سریع و تسویه حساب های مالی است راحتی مشتری شما را فراهم می کند. افزودن و برداشت وجوه فیات از طریق درگاه پرداخت به صورت خودکار انجام می شود و یا حتی می توان از طریق حواله دستی انجام داد.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را نیز از دست ندهید. همچنین اگر نمی دانید صرافی ارز دیجیتال چیست مقاله ” صرافی ارز دیجیتال ” را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید