بهترین کابل های اینترنت در سال 2021 (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین کابل های اینترنت در سال 2021 (بخش دوم)

بهترین کابل های اینترنت در سال 2021 (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله ” بهترین کابل های اینترنت در سال 2021 ” پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه بفرمایید.

کابل اترنت AmazonBasics – Cat 6

کابل اترنت AmazonBasics - Cat 6

اگر مقرون به صرفه بودن برایتان مهم است یا می دانید که برای یک پروژه بزرگتر باید به صورت عمده خرید کنید ، این کابل های مقرون به صرفه Cat 6 را می توانید تهیه کنید. آن ها تا 50 فوت طول دارند و می توانید در بسته های حداکثر 24 عددی خرید کنید. هیچ ویژگی اضافی فانتزی در اینجا وجود ندارد ، اما این کابل ها قابل اعتماد هستند و در صورت نیاز به تهیه آنها هرگز نگران دسترسی به آنها نخواهید بود زیرا تقریبا همه جا می توان آن ها را یافت.

کابل Ugreen Ethernet – Cat 6

کابل Ugreen Ethernet - Cat 6

اگر از کابل اترنت فعلی خود راضی هستید ، ممکن است بخواهید آن را به طور کامل جایگزین نکنید. با این حال ، یک دستگاه جدید یا راه اندازی جدید روتر و غیره ممکن است به این معنی باشد که کابل های فعلی شما به اندازه کافی طولانی نیستند تا کار را انجام دهند. این افزونه Cat 6 به طور خاص برای گسترش یک کابل جاری در مسافت بیشتر ساخته شده است و می توانید در صورت نیاز به طول ، آن را بین کابل های اترنت جابجا کنید.

کابل نایلونی بافته شده DanYee – گربه 7

کابل نایلونی بافته شده DanYee - گربه 7

این کابل ها مانند Cat 8 ، هنوز از نایلون محافظ با دوام برخوردار هستند. اگر کابل های شما در طول روز شانس زیادی برای کشیدن ، پیچ خوردن یا قدم گذاشتن داشته باشند ، اتصال نایلونی به آنها کمک می کند بدون دخالت در عملکرد آن ها را ایمن نگه دارید. همراه با سرعت و محافظ Cat 7 ، این یکی از با دوام ترین کابل های اترنت است که می توانید در هر مکانی پیدا کنید. آن ها همچنین دارای دسته ای از رنگ های مختلف برای تمایز راحت تر هستند.

جهت مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء و پیاده سازی کلیه خدمات اکتیو و پسیو سیستم های GPON متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … میباشد.

کابل سیاه تخت CableGeeker

کابل سیاه تخت CableGeeker با گیره های چسبنده - گربه 6

کابل تخت اترنت CableGeeker شامل جفت های پیچ خورده بدون پوشش است که از سیم مسی 100٪ ساخته شده است. این دو کانکتور دارای طرحی «بدون چسبندگی» هستند که از قطع و وصل ناخواسته جلوگیری می کند و فشار 50 میکرونی را نیز می توان تحمل کند.

کابل مستقیم آنلاین کابل 30FT – Cat 5e

کابل مستقیم آنلاین کابل 30FT - Cat 5e

کابل ها ممکن است سریعترین سرعت را داشته باشند ، اما شما حتی نمی توانید این سرعت ها را بدون اتصال خوب و قابل اعتماد تجربه کنید. به همین دلیل است که تولید کنندگان Cables Direct Online به کابل های خود افتخار می کنند که بهترین اتصال را در بازار دارند. این پهنای باند 350 مگاهرتز را حفظ می کند که یک اتصال فوق العاده قابل اعتماد با سرعت داده 1Gbps را ارائه می دهد. در مقایسه با سایر کابل های Cat 5a که به طور کلی پهنای باند 100 مگاهرتز را ارائه می دهند ، این پیشرفت بزرگی است.

این کابل اترنت دارای جفت پیچ خورده چهار رشته با کت های PVC ، اتصالات 50 میکرونی با روکش طلا و رساناهای آلومینیومی با روکش مس است. این کابل تنها یک رنگ خاکستری را ارائه می دهد و یک فرم گرد دارد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید