بهترین کابل های اینترنت در سال 2021 (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین کابل های اینترنت در سال 2021 (بخش اول)

بهترین کابل های اینترنت در سال 2021 (بخش اول)

شاید چند سال پیش برخی از کابل های اترنت Cat-5 را خریداری کرده باشید ، اما با گذشت زمان ، احتمالاً زمان آن رسیده است که به ارتقاء آنها به یک گزینه مدرن تر و توانا تر فکر کنید. متأسفانه ، لیست گزینه های کابل اترنت در طول سال ها پیچیده نشده است. هر کس نیازهای متفاوتی برای راه اندازی شبکه خود دارد ، بنابراین ما استانداردهای Cat-5e ، Cat-6 ، Cat-6a و Cat-7 را برای شما راهنمایی می کنیم تا به شما کمک کند بفهمید کدام برای شما مناسب است.

کابل Vandesail Ethernet – Cat 7

کابل Vandesail Ethernet - Cat 7

جدیدترین کابل های Cat 7 که وارد بازار شبکه شده اند و سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه (Gbps) را فعال می کنند. کابل 16 فوت Vandesail به این استاندارد پایبند است در حالی که از دستگاه های قدیمی Cat 6 و Cat 5 پشتیبانی می کند. مکمل عملکرد بالای آن یک طراحی مسطح است که به کاربران اجازه می دهد کابل را در زیر فرش ها نیز نصب کرده یا روی تخته های پایه قرار دهند.

کابل Vandesail برای اکثر برنامه ها مناسب است. این شامل چهار مجموعه جفت پیچ خورده (مس بدون اکسیژن) است که در فویل آلومینیومی پیچیده شده و در مواد PVC محصور شده است. دو کانکتور روکش دار مسی دارای محافظ طلا و محافظ گیره برای جلوگیری از قطع ناخواسته است.

کابل اترنت DBillionDa – Cat 8

کابل اترنت DBillionDa - Cat 8

کابل اترنت cat 8 برای اکثر افراد گران است ، اما اگر می خواهید بهترین ها را از نظر محافظ و عملکرد داشته باشید این کابل را به شما پیشنهاد می کنیم. این نسخه با روکش طلا از 3 تا 100 فوت عرضه می شود و از پهنای باند 2000 مگاهرتز و انتقال داده تا 40 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. کابل های Cat 8 همچنین ضد آب ، ضد خوردگی هستند و از مواد PVC با دوام بیشتری برای پروژه های داخلی یا خارجی استفاده می کنند. این یک انتخاب ایده آل برای مدیریت کابل حرفه ای یا شخصی است و همچنین می تواند پیشرفت قابل توجهی در عملکرد داشته باشد.

کابل اترنت تخت Ugreen – Cat 7

کابل اترنت تخت Ugreen - Cat 7

جهت مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء و پیاده سازی کلیه خدمات اکتیو و پسیو سیستم های GPON متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … میباشد.

طراحی تخت این کابل اترنت یک گزینه جایگزین است که برخی بسته به نوع نصب ترجیح می دهند. کابل های تخت در برابر ایجاد گره های کلاسیک کمی مقاوم تر هستند و راحت تر در زیر فرش ها ، زیر درها یا در شکاف های کنار دیوار نصب می شوند. اتصالات RJ45 با روکش طلا و قالب بیش از حد برای دوام بیشتر ساخته شده اند ، با شکلی که به منظور مقاومت در برابر گیر افتادن کابل ها یا اجسام دیگر در حین کار ساخته شده است. طول آن ها از سه فوت تا 50 فوت متغیر است.

کابل اترنت Orbram-Cat 8

کابل اترنت Orbram-Cat 8

اگر می خواهید آخرین کابل اترنت با طراحی مقاوم تر و در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم باشد کابل اترنت Orbram-Cat 8 یکی از بهترین گزینه هاست. طراحی مسطح این محصول برای عبور از موانع یا اطراف آن ها ، و همچنین استراتژی های مدیریت کابل بسیار بسیار عالی است. بسته بندی نایلونی برای جلوگیری از ساییدگی و سایر ساییدگی هایی که ممکن است رخ دهد ، به ویژه در مناطق پر رفت و آمد ایده آل است. این کابل داخلی و خارجی را می توان بیش از 10،000 بار بدون خرابی خم کرد و در اندازه هایی تا 150 فوت عرضه می شود و برای آخرین پروژه شما مناسب است.

کابل اترنت ضد آب Dacrown – Cat 8

کابل اترنت ضد آب Dacrown - Cat 8

اگر می دانید که پروژه اترنت شما به کابل هایی در فضای باز نیاز دارد که در معرض آب و هوا قرار بگیرند ، به یک گزینه با دوام نیاز دارید که بتواند از عهده آن برآید. این کابل Cat 8 ، در اندازه های حداکثر 150 فوت موجود است ، دارای هسته مسی خالص ، محافظ فویل آلومینیومی و لایه بیرونی PVC ضخیم است. این امر آن را بسیار مقاوم در برابر آب و اشعه ماوراء بنفش می کند ، بنابراین دیگر نگران مسائل پیش رو نخواهید بود.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید