هر آنچه درباره سیستم امنیتی NVR باید بدانید

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هر آنچه درباره سیستم امنیتی NVR باید بدانید

هر آنچه درباره سیستم امنیتی NVR باید بدانید

بیایید ابتدا بفهمیم NVR چیست. ضبط کننده ویدئو شبکه ای که به طور عام NVR نامیده می شود ، یک برنامه نرم افزاری است که امکان ضبط فیلم نظارت در قالب دیجیتال را بر روی درایو دیسک ، درایو فلش USB ، کارت حافظه یا سایر دستگاه های ذخیره انبوه مشابه فراهم می کند. NVR هیچ سخت افزار اختصاصی برای فیلم برداری ندارد. با این حال ، این نرم افزار از یک دستگاه اختصاصی استفاده می کند ، بیشتر اوقات با یک سیستم عامل جاسازی شده. متناوباً ، علاوه بر کمک به افزایش قابلیت و قابلیت سرویس دهی ، از سیستم عامل های استاندارد ویندوز و لینوکس با پردازنده های استاندارد اینتل و نرم افزار مدیریت فیلم استفاده می شود. NVR معمولاً در سیستم نظارت تصویری IP مستقر می شود. NVR سیستم های امنیتی خانگی معمولاً بی سیم هستند ، تنظیم آنها آسان است و از طریق مرورگر وب قابل دسترسی هستند. می توانید بیشتر درباره دستگاه NVR بخوانید.

انواع مختلف سیستم امنیتی NVR

1. چهار کانال NVR Security System : این یک ضبط کننده ویدیوی شبکه برای ورود به منزل ، فروشگاه خرده فروشی یا برنامه های کوچک اداری است. این دستگاه با بسیاری از دوربین های IP سازگار است ، هیچ سخت افزار یا نرم افزار خاصی لازم نیست و شما فقط باید NVR را با چند کلیک به دستگاه متصل به شبکه LAN (سوئیچ یا روتر) وصل کنید و هر دوربین IP متصل را جستجو و پیکربندی کنید ، و 4 دوربین را از طریق شبکه به دستگاه ان وی آر متصل کنید.

2. هشت کانال NVR Security System : مشابه 4 کانال NVR ، این سیستم با 8 دوربین IP سازگار است. باز هم به سخت افزار یا نرم افزار خاصی نیاز نیست ، شما به سادگی NVR خود را به دستگاه متصل به شبکه LAN متصل می کنید و هر دوربین IP متصل شده شما را پیکربندی می کند.

3. سیستم امنیتی NVR 16 کاناله : برای یک خانه بزرگ یا یک فضای بزرگ اداری شما به دوربین های بیشتری و در نتیجه یک NVR بزرگتر نیاز خواهید داشت. 16 کانال NVR به طور مشابه 4 کانال و 8 کانال NVR کار می کند. اگرچه ممکن است برای سالم نگه داشتن ضبط 16 دوربین به یک دستگاه ذخیره سازی بزرگتر نیاز داشته باشید.

هر آنچه درباره سیستم امنیتی NVR باید بدانید

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

نحوه نصب سیستم نظارت بر NVR

NVR از رابط SATA از دیسک سخت خارجی پشتیبانی می کند. دروازه داخلی به جداسازی اتصال دوربین شبکه و اتصال شبکه داده برای جلوگیری از ازدحام شبکه کمک می کند. چهار ورودی دیجیتال عملکردی و یک رابط خروجی دیجیتال قادر به ادغام با سنسورهای امنیتی و هشدارها هستند. این NVR بهترین کیفیت و بالاترین عملکرد را در ضبط ویدیوی شبکه تضمین می کند.

اگر از روتر شبکه یا سرور DHCP در سیستم خود استفاده می کنید ، باید NVR مستقل خود را به شبکه خود در Ethernet Port1 متصل کنید. سپس NVR مستقل سعی می کند آدرس IP را از طریق DHCP از روتر دریافت کند. اگر شبکه شما هیچ آدرس IP را به طور خودکار اختصاص ندهد ، درگاه Ethernet 1 بعد از 30 ثانیه از آدرس IP استاتیک 192.168.0.10 استفاده می کند. در صفحه پشت NVR مستقل شما ، درگاه Ethernet در سمت چپ Ethernet Port 1 است ، در سمت راست Ethernet Port 2 است. پروتکل شبکه P2P برای تأیید شرکت های مختلف خدمات شبکه اضافه شده است. در اکثر شرایط ، تا زمانی که به اینترنت متصل باشید ، شبکه قوی نفوذ می کند تا پس از تنظیم اولیه اسکن QR-Code ، از راه دور از NVR خود بازدید کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید