دستگاه NVR چیست ؟

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دستگاه NVR چیست ؟

دستگاه NVR چیست ؟

دستگاه ضبط شبکه ویدئویی ( NVR ) یک سیستم کامپیوتری تخصصی است که شامل یک برنامه نرم افزاری است که ضبط فیلم به فرمت دیجیتال به یک هارد دیسک ، درایو فلش USB ، SD کارت حافظه و یا دیگر ذخیره سازی انبوه منتقل می کند . NVR فاقد سخت افزار اختصاصی ضبط فیلم است. با این حال ، این نرم افزار به طور معمول بر روی یک دستگاه اختصاصی ، معمولاً با یک سیستم عامل تعبیه شده ، اجرا می شود . روش دیگر ، برای کمک به پشتیبانی از افزایش کارایی و قابلیت سرویس ، از سیستم عامل های استاندارد با پردازنده های استاندارد و نرم افزار مدیریت فیلم استفاده می شود. NVR معمولاً در سیستم نظارت تصویری IP مستقر می شود.

ضبط کننده های ویدئویی شبکه از ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال (DVR) متمایز هستند زیرا ورودی آن ها از یک شبکه است تا اتصال مستقیم به کارت ضبط و یا دوربین های مداربسته . ویدئو در DVR رمزگذاری و پردازش می شود ، در حالی که فیلم در NVR در دوربین رمزگذاری و پردازش می شود ، سپس برای ذخیره سازی یا مشاهده از راه دور به NVR منتقل می شود. پردازش اضافی ممکن است در NVR انجام شود ، مانند فشرده سازی بیشتر یا برچسب گذاری با داده های متا.

سیستم های نظارتی ترکیبی NVR / DVR وجود دارند که از توابع NVR و DVR استفاده می کنند. این ها دستگاه هایی هستند که نوعی NVR محسوب می شوند. سیستم های نظارتی خانگی NVR معمولاً بی سیم هستند ، تنظیم آنها به راحتی انجام می شود ، از طریق مرورگر وب می توان به آن ها دسترسی داشت و در صورت ایجاد هشدار به کاربر اجازه می دهد تا از طریق ایمیل از او مطلع شود. ضبط کننده ویدئو شبکه (NVR) یک دستگاه دیجیتال است که در شبکه دوربین مدار بسته IP شما قرار دارد تا جریان های زنده تصویر / ویدئو را دریافت کرده و به صورت دیجیتالی روی دیسک ضبط کند.

دستگاه NVR چیست ؟

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

جایگزینی برای ضبط مبتنی بر رایانه / سرور ، NVR نصب کمتری را ارائه می دهد ، راه اندازی آن آسان تر است و دارای یک رابط کاربر پسند برای استفاده روزمره است. از آنجا که NVR تنها برای نظارت دوربین مداربسته IP طراحی شده است ، سیستم عامل تعبیه شده برای کنترل حداکثر تعداد دوربین هایی که واحد پشتیبانی می کند ، بهینه شده است. این بدان معناست که شما می توانید اطمینان داشته باشید که NVR قابل اعتماد ، پایدار و مطابق آنچه در نظر گرفته شده عمل می کند ، برخلاف رویکرد مبتنی بر PC / سرور که متغیرهای زیادی دارد که می تواند عملکرد را تحت تأثیر قرار دهد.

نصب های چند سایته با استفاده از NVR ساده می شود. اگر سازمان شما چندین مکان را در بر می گیرد ، می توانید با استفاده از NVR در هر مکان به نرم افزار مدیریت ، نظارت امنیتی را به یک مکان متمرکز کنید. امروزه اکثر NVR ها نظارت مستقیم بر ویدئو را نیز ارائه می دهند و همچنین امکان دسترسی از راه دور را فراهم می کنند تا تعدادی از افراد با استفاده از ورود به سیستم امن بتوانند به طور همزمان وارد سیستم شوند و دوربین های خود را روی همان دستگاه مشاهده کنند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید