هرآنچه درباره وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هرآنچه درباره وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)

هرآنچه درباره وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله هرآنچه درباره وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)، پیشنهاد می‌شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه فرمایید.

یک جامعه پر رونق از کاربران و توسعه دهندگان: هنگامی که یک وب سایت وردپرس دارید، می‌توانید از طریق جلسه وردپرس محلی، WordCamps و موارد دیگر در جامعه بزرگ وردپرس شرکت کنید. جامعه وردپرس به استقبال فوق العاده، مفید و مبتکر بودن شهرت دارد.

یک صنعت ممتاز و پلاگین: در حالی که تعداد زیادی افزونه و مضامین رایگان وجود دارد، اکثر صاحبان وب سایت وردپرس جدی روی پلاگین‌ها یا تم‌های ممتاز (پرمیز) سرمایه گذاری می کنند. چرا؟ خرید یک پلاگین یا پوسته ممتاز معتبر به پرداخت هزینه توسعه و پشتیبانی مداوم افزونه یا طرح زمینه، از جمله ویژگی‌های جدید، وصله‌های امنیتی و موارد دیگر کمک می‌کند.

ویژگی‌های وردپرس

به عنوان یک پلتفرم ساخت وب سایت و CMS، وردپرس دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر است. در اینجا تنها تعدادی از ویژگی‌های وردپرس آورده شده است.

SEO: بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) در سطح فنی آغاز می‌شود و وردپرس یک پایه کد استثنایی برای سئو ارائه می‌دهد. سئو به محتوای وب سایت شما اجازه می‌دهد تا از طریق موتورهای جستجوی رایج مانند گوگل یا بینگ پیدا شود.

سرعت: وردپرس یک چارچوب وب سایت ناب است که دائماً در تلاش است تا کد «bloat» را حذف کند که سرعت بارگذاری یک وب سایت را کاهش می‌دهد.

سازگار با موبایل: اکثر مضامین وردپرس در حال حاضر سازگار با موبایل یا پاسخگو هستند.

کتابخانه فایل رسانه‌ای: وردپرس شامل یک کتابخانه رسانه داخلی است که می توانید فایل‌های رسانه‌ای مانند تصاویر یا فیلم‌ها را در صفحات یا پست‌های خود آپلود و جاسازی کنید. حتی می‌توانید ویرایش‌های اولیه تصاویر خود را در وردپرس انجام دهید.

رابط کاربری آسان: استفاده از وردپرس بدون تنظیمات پیچیده بسیار آسان است. اگر می‌توانید از یک پردازنده وردپرس استفاده کنید، می‌توانید از وردپرس استفاده کنید. وردپرس همچنین بر قابلیت دسترسی تمرکز دارد.

هرآنچه درباره وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)

منوهای سفارشی: وردپرس ایجاد منوهای ناوبری را با پیوندهایی به صفحات شما یا پیوندهای سفارشی آسان می‌کند.

وبلاگ داخلی: افزودن وبلاگ به وب سایت شما به سادگی انتشار یک پست است.

درباره وردپرس

وردپرس در سال 2003 شروع شد، زمانی که مایک لیتل و مت مولنوگ یک ابزار وبلاگ نویسی کمتر شناخته شده به نام B2/cafelog را ایجاد کردند. Little و Mullenweg به دنبال ایجاد یک پلتفرم وبلاگ نویسی بهتر، ساخته شده بر اساس کد اصلی B2، اما با ویژگی‌های قوی تر و توسعه مداوم‌تر بودند.

نتیجه وردپرس است. ابتدا ابزاری برای وبلاگ نویسی، وردپرس به سرعت تبدیل به یک سیستم مدیریت محتوای گسترده (CMS) شد که قادر به مدیریت انواع وب سایت‌ها بود.

آمار استفاده از وردپرس در سراسر وب

با توجه به آمار استفاده از سیستم های مدیریت محتوا در حال حاضر گزارش شده است که وردپرس قدرت بیش از 60 میلیون وب سایت یا 36 درصد از کل وب سایت‌های موجود در اینترنت و بیش از 60 درصد از تمام وب سایت‌هایی که سیستم‌های مدیریت محتوای آن‌ها شناخته شده است را دارد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید