هرآنچه درباره وردپرس باید بدانیم (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هرآنچه درباره وردپرس باید بدانیم (بخش اول)

وقتی صحبت از سفارشی کردن وب سایت وردپرس می‌شود، امکانات بی پایانی در اختیار است. مضامین و پلاگین‌های وردپرس می‌توانند گزینه‌های طراحی جدید و قابلیت‌های اضافی به سایت ما اضافه کنند. برای تم‌ها و افزونه‌های رایگان WordPress.org را چک کنید.

آیا وردپرس برای من مناسب است؟

اگر تعجب می‌کنید که چرا وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای وب سایت پرکاربرد است، در اینجا برخی از مزایای وردپرس به عنوان یک پلتفرم وب سایت آورده شده است:

سادگی: وردپرس به شما امکان می‌دهد محتوای وب سایت خود را به سرعت منتشر کرده و بسازید. حتی به عنوان یک مبتدی می‌توانید به راحتی از وردپرس استفاده کنید.

رایگان است: نرم افزار واقعی وردپرس موجود در WordPress.org برای دانلود و استفاده رایگان است. با این حال، باید برای میزبانی وب و نام دامنه هزینه کنید.

انعطاف پذیری: وردپرس به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از وب سایت‌ها را از وبلاگ های شخصی و فروشگاه‌های آنلاین گرفته تا مجلات و روزنامه‌های آنلاین ایجاد کنید.

استفاده آسان: اگر می توانید از یک نرم افزار پردازش کلمه مانند Microsoft Word استفاده کنید، می‌توانید از وردپرس برای ساخت و مدیریت یک وب سایت استفاده کنید.

هرآنچه درباره وردپرس باید بدانیم (بخش اول)

نرم افزار منبع باز: وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که تحت مجوز عمومی گنو (GPL) فعالیت می‌کند، به این معنی که متعلق به یک شرکت یا نهاد واحد نیست. صدها توسعه‌دهنده و کاربر برای بهتر کردن نرم‌افزار با هم همکاری می‌کنند. منبع باز به معنای پیشرفت مداوم، مسئولیت پذیری و استفاده رایگان برای همه است.

بدون نیاز به دانستن کد: وردپرس نیاز به دانستن نحوه کدنویسی برای ساخت یک وب سایت را حذف می‌کند. در حالی که وردپرس از انواع زبان‌های برنامه نویسی استفاده می‌کند، برای استفاده از وردپرس نیازی به دانستن هیچ یک از آنها نیست.

قابل توسعه با افزونه های وردپرس: نرم افزار اصلی وردپرس را می‌توان با افزونه‌های وردپرس گسترش داد. پلاگین‌های وردپرس قطعات نرم افزاری هستند که می‌توانید برای افزودن ویژگی‌های بیشتر (مانند تجارت الکترونیک، سئو، پشتیبان گیری، فرم‌های تماس و موارد دیگر) در وب سایت خود آپلود کنید. هزاران افزونه رایگان وردپرس در فهرست پلاگین WordPress.org و صنعت پررونق افزونه‌های پرمیوم (پرداخت شونده) موجود است.

قابل تنظیم با تم های وردپرس: تم‌های وردپرس طراحی و طرح بندی وب سایت شما را ارائه می‌دهند. با یک کلیک یک دکمه، می‌توانید با اعمال یک تم جدید وردپرس، ظاهر کل وب سایت خود را تغییر دهید. تم‌های پیشرفته‌تر وردپرس بیشتر شبیه سازندگان صفحه وردپرس هستند و به شما کنترل بیشتری بر طرح بندی‌های خود می‌دهند.

امنیت وب سایت: در حالی که هیچ پلتفرم وب سایتی 100٪ ایمن نیست، امنیت وردپرس با تیم امنیتی هوشیار متشکل از توسعه دهندگان و کاربران اصلی همچنان بهبود می‌یابد. مشکلات رایج امنیتی وردپرس معمولاً به دلیل خطای کاربر است نه خود نرم افزار.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید