هرآنچه باید در زمان خرید آنتن مودم بدانید (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هرآنچه باید در زمان خرید آنتن مودم بدانید (بخش اول)

هرآنچه باید در زمان خرید آنتن مودم بدانید (بخش اول)

وقتی نوبت به انتخاب آنتن مناسب WiFi برای راه حل های شبکه بی سیم شما می رسد ، وجود بسیاری از تغییرات و اصطلاحات فنی می تواند ترسناک به نظر برسد. خبر خوب این است که با حدود 5 دقیقه خواندن این مطلب ، فرد می تواند احساس راحتی کافی برای تصمیم گیری در مورد نیاز مناسب خود را داشته باشد. ما ابتدا با پوشش برخی از محدودیت هایی که باید درک شوند برای اطمینان از اینکه راه حل WiFi از راه دور حتی قابل دوام است شروع خواهیم کرد. برای اینکه حتی به خودتان فرصت اتصال موفق با پهنای باند کافی را بدهید ، باید 3 شرط زیر را داشته باشید:

خط دید : WiFi به شدت وابسته به داشتن یک دید واضح بین آنتن و نقطه اتصال است که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید. برای درک بهتر این موضوع ، به WiFi فکر کنید مانند امواج صوتی که از بلندگوها بیرون می آیند. هرچه تعداد دیوارها ، درختان ، ساختمان ها ، کوه ها و حتی بلندگوهای دیگر بین خود و بلندگو بیشتر باشد ، صدای کمتری خواهید شنید. در برخی موارد ، شما می توانید با استفاده از آنتن های تخصصی بر برخی از انسدادها غلبه کنید ، بعداً بیشتر ، اما به عنوان یک قانون کلی ، هرچه دید بهتری داشته باشید به سیگنال بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت.

برق : هنگامی که نوبت به برق می رسد ، ما غالباً توسط FCC در میزان انتقال روتر و استفاده از گیرنده محدود می شویم. گرچه به نظر می رسد این یک کلاهبرداری است ، اما در واقع چیز خوبی است! این امر به شما کمک می کند تا “نویز” از دیگران در اطراف شما اطمینان حاصل کند که سیگنال شما “ضعیف” نمی شود. هرچه میزان قدرت دریافت شما بیشتر باشد ، آداپتور یا نقطه دسترسی USB شما می تواند برای سیگنال بیشتر برق بیشتری دهد. از طرف انتقال دهنده نیز همین حالت وجود دارد ، هرچه قدرت بیشتری در پشت روتر یا نقطه دسترسی شما وجود داشته باشد ، سیگنال بیشتری نیز می تواند بیرون دهد.

ارتفاع : دو نکته اول برای دسترسی شما به سیگنال بسیار مهم است ، اما ارتفاع نقش اصلی را در میزان اینترنت قابل استفاده واقعی (پهنای باند) که در انتها دریافت خواهید داشت ، بازی می کند. این به لطف پدیده ای به نام منطقه فرنل است . بسیاری فکر می کنند اتصال WiFi به عنوان یک پرتوی واحد از داده ها بین گیرنده و فرستنده است. اما در واقع سیگنال به سمت بالا ، پایین ، چپ و راست گسترش می یابد زیرا به دستگاه های شما راه می یابد. این ماشین حساب مفید به شما می گوید که با توجه به تمام متغیرهایی که با آنها روبرو خواهید شد ، باید آنتن ها را در چه بلندی قرار دهید.

هرآنچه باید در زمان خرید آنتن مودم بدانید (بخش اول)

جهت مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء و پیاده سازی کلیه خدمات اکتیو و پسیو سیستم های GPON متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … میباشد.

هنگامی که تصمیم به ادامه کار گرفتید ، مورد بعدی برای تصمیم گیری این است که چند دستگاه می خواهید به نقطه اتصال بسیار دور متصل شوند. این مرحله نقش مهمی در نوع آنتن ، رادیو ، کابل و پولی که برای خرید کیت WiFi نیاز دارید ، دارد.  محبوب ترین گزینه برای اتصالات WiFi برد بلند در 10 سال گذشته آداپتورهای USB با قدرت بالا مانند آلفا بوده است. این دستگاه های کوچک اساساً “شنونده” WiFi بسیار حساس هستند که از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می شوند. با استفاده از این دستگاه ها استفاده از گیرنده WiFi ضعیف رایانه خود را متوقف می کنید و از یک گیرنده خارجی با قدرت بالا استفاده می کنید که می تواند حتی برای مایل های دیگر به آنتن های بزرگتر متصل شود.

با این حال ، با افزایش استفاده از دستگاه های WiFi مانند تلفن های هوشمند ، تلویزیون های هوشمند ، تبلت ها ، کنسول های بازی و دستگاه های هوشمند ، افراد بیشتری به دنبال راه هایی برای استفاده از سیگنال های دور با چندین دستگاه هستند. برای این منظور آنچه را که “پل بی سیم” نامیده می شود ، معرفی می کنیم.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را نیز از دست ندهید. همچنین مقاله آنتن داخلی برای مودم بهتر است یا خارجی را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید