دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش چهارم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش چهارم)

دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش چهارم)

قبل از مطالعه این بخش پیشنهاد می شود بخش های اول ، دوم و سوم مقاله دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ را مطالعه کنید.

اشکال خاصی در سیستم وجود دارد که مانند دوربین های امنیتی بی سیم به قدرت سیگنال های Wi-Fi بستگی دارد. هرچه سیگنال ضعیف باشد ، سیستم می تواند از قابلیت اطمینان کمتری برخوردار باشد. آنها همچنین مستعد هک شدن هستند و به راحتی دستکاری می شوند و به راحتی منتقل می شوند زیرا هیچ کابلی در آن ارتباطی ندارد. به همین دلیل ، توصیه می شود از چنین دوربین های امنیتی بدون سیم به عنوان بازدارنده های مخفی استفاده کنید که به راحتی برای عموم مردم قابل مشاهده نباشد.

کدام یک بهتر است؟

اکنون که همه جوانب مثبت و منفی مربوط به بحث سیم و بی سیم را بررسی کردیم ، کدام سیستم بهترین است؟ شما می توانید تنها به نیازهای خود گزینه سیمی یا بی سیم را انتخاب کنید. جنبه های خاصی می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان کند.

اگر معیارهای تعیین کننده شما سهولت نصب و انعطاف پذیری است ، برنده واضح در اینجا دوربین های امنیتی بی سیم است. این فرآیند آسان است ، بدون نیاز به نیروی کار گسترده ، می توان آن را تقریباً در هر جایی با یک سیگنال Wi-Fi خوب نصب کرد. آنها حتی در مناطقی کار می کنند که منبع تغذیه وجود ندارد.

دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش چهارم)

اگر به دنبال یک سیستم مدار بسته هستید که قابل اعتماد باشد و قابلیت اتصال بی وقفه را فراهم کند ، دوربین های امنیتی سیمی راهی برای پیشبرد شما هستند. از آنجا که آنها مستقیماً از طریق کابلها به روتر متصل می شوند ، خطر از بین رفتن اتصال یا تداخل وجود ندارد. برای مناطق بزرگ مانند مشاغل بزرگ و کارخانجات ، بهتر است دوربین های امنیتی سیمی نصب شده باشند زیرا توانایی پوشش کامل محل را دارند. سیستم های بی سیم به تعداد دوربین هایی که می توانند پشتیبانی کنند و همچنین به محدوده ای که Wi-Fi ارائه می دهد محدود می شوند.

بهترین دوربین های مداربسته با سیم و بی سیم

بهترین انتخاب ما برای بهترین دوربین های امنیتی سیمی و بی سیم دوربین های شبکه هایک ویژن است . هایک ویژن در زمینه ارائه راه حل های امنیتی برای اهداف داخلی و تجاری ، تولید یک راه حل کامل از محصولات جامع برای یک بازار گسترده در سراسر جهان ، یک رهبر جهانی است. این شرکت سرمایه گذاری زیادی در زمینه تحقیق و توسعه خود کرده است و تجهیزات امنیتی پیشرفته را برای صنایع مختلف از جمله مسکونی ، بانکی ، خرده فروشی ، آموزش ، ترافیک و دفاتر تضمین می کند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید