دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش سوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش سوم)

دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش سوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه کنید.

نکات منفی دوربین های امنیتی بی سیم

  • کمتر قابل اعتماد هستند
  • به قدرت Wi-Fi بستگی دارد
  • مستعد تداخل هستند
  • خطر هک شدن دارند

برای همه کسانی که از Wi-Fi استفاده کرده اند می دانند که در بعضی مواقع چقدر غیرقابل اعتماد است ، مگر اینکه شما یک اتصال فوق العاده سریع داشته باشید که به شما اتصال بی وقفه می دهد. بزرگترین اشکال سیستم دوربین بی سیم این است که کاملاً به قدرت اتصال Wi-Fi شما بستگی دارد. هرگونه اختلال یا سیگنال ضعیف می تواند به این معنی باشد که شما می توانید اتصال به سیستم را از دست دهید و در نتیجه فیلم از دست رفته ، یک فیلم مهم.

هرچه سیستم از روتر دورتر باشد ، سیگنال ها ضعیف تر و ضریب اطمینان آن کمتر می شود ، بنابراین ، سیستم باید در محدوده Wi-Fi نصب شود یا برای تقویت اتصال ، از توسعه دهنده ها می توان استفاده کرد. یکی دیگر از معایب رایج ، تداخل دستگاه های مشابه است. این نگرانی عمده برای کاربران دوربین های امنیتی بی سیم است زیرا سیگنال های بی سیم و رادیویی در اطراف ما برای سیگنال ها رقابت می کنند ، در نتیجه هشدارهای نادرست ، یا سیگنال ها و فیلم های گم شده از بین می روند.

دقیقاً مانند همه سیستم های بی سیم ، دوربین های امنیتی بی سیم در معرض خطر هک شدن قرار دارند که باعث می شود داده های ثبت شده و اطلاعات مربوطه توسط افراد غیر مجاز مورد استفاده قرار گیرد. برای اطمینان از ایمن ماندن داده های دوربین مداربسته باید مراقبت ویژه ای انجام شود زیرا عدم توانایی در محافظت از داده های ضبط شده در دوربین مداربسته می تواند منجر به اقدامات قانونی جدی شود. سیستم های امنیتی بی سیم محدود به منطقه ای است که می توانند آن را پوشش دهند. سیگنال های Wi-Fi خیلی محدود نمی شوند و اندازه سیستم را محدود می کنند. به همین دلیل ، آنها برای تاسیسات بزرگتر ایده آل نیستند و به طور کلی برای مناطقی مانند املاک مسکونی کوچک توصیه می شوند.

دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش سوم)

دوربین های امنیتی بدون سیم

دوربین های بی سیم نوعی از دوربین های امنیتی بی سیم هستند که از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می شوند و از طریق باتری تغذیه می شوند. حتی برای اتصال سیستم به پریز برق به هیچ کابل نیاز نیست. این فقط به باتری های قابل جابجایی یا شارژ بستگی دارد. آنها نصب یکپارچه ای دارند و می توانند تقریباً در هر مکانی در محدوده Wi-Fi تنظیم شوند و روند کار را آسان تر و سریعتر انجام دهند. به دلیل عدم وجود سیم کشی کامل و هر نوع حفاری ، آنها گزینه مناسبی برای اجاره کنندگان هستند.

برخلاف دوربین های امنیتی سیمی و بی سیم ، سیستم های بدون سیم در معرض قطع برق نیستند زیرا به باتری های مستقل متصل هستند. باتری ها باید به صورت دوره ای شارژ و تعویض شوند تا سیستم همیشه در حال کار باشد. خوشبختانه عمر این باتری ها بسیار خوب است و آنها به شارژ یا تعویض خیلی وقتها احتیاج ندارند ، زیرا برای ذخیره باتری ساخته شده و تا زمان روشن شدن به حالت خواب یا آماده به کار می روند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید