دایرکت ادمین چیست؟ (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دایرکت ادمین چیست؟ (بخش دوم)

دایرکت ادمین چیست؟ (بخش دوم)

قبل از ادامه این بخش از مقاله دایرکت ادمین چیست؟ (بخش دوم) ، پیشنهاد می‌شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه کنید.

ویژگی‌های اصلی DirectAdmin

برای ساده نگه داشتن همه چیز برای کاربر نهایی، توسعه دهندگان DirectAdmin دامنه ویژگی‌ها را نسبتاً پایین نگه می‌دارند. با این حال، این پلتفرم تمام گزینه‌های ضروری را برای وب مسترها، توسعه دهندگان و فروشندگان ارائه می‌دهد تا بتوانند به راحتی یک VPS یا سرور اختصاصی را مدیریت کنند. این ویژگی‌ها شامل:

مدیر حساب: این بخش با مهمترین ویژگی‌های میزبانی شما است. می‌توانید حساب‌های FTP ، پایگاه‌های داده MySQL و گواهی‌های SSL را از این ناحیه مدیریت کنید. عملیات دامنه شما نیز گنجانده شده است و گزینه‌هایی برای مقابله با زیر دامنه‌ها، مناطق DNS و تغییر مسیرهای سایت در اختیار شما قرار می‌دهد.

مدیریت ایمیل: مدیر ایمیل همچنین شامل تنظیمات گسترده‌ای برای فیلتر کردن ایمیل است و همکاری با SpamAssassin تضمین می‌کند که هیچ هرزنامه ای نمی تواند به صندوق ورودی شما نفوذ کند.

ویژگی‌های اضافی: اکثر ویژگی های دایرکت ادمین برای کاربران حرفه ای نیز مناسب هستند. اما این پنل دارای ویژگی های اضافه زیادی می باشد که می‌تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند.

ببینید، همه کنترل پنل‌های موجود در بازار نباید پر از ویژگی باشند. گاهی اوقات رفتن به مسیر ساده بهتر است، و DirectAdmin به شما بیش از اندازه کافی برای کارکردن با یک پنل ویژگی در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت گذاری دایرکت ادمین

اگر در انتخاب دایرکت ادمین شک دارید می‌توانید این پلتفرم را به آسانی و کاملا رایگان تست و بررسی کنید و اگر مورد سلیقه شما بود می‌توانید هرماه از این پلتفرم استفاده کنید. دایرکت ادمین این قابلیت را برای همه کاربران قرار داده است تا به مدت 60 روز آن را تست کنند و اگر دوست داشتند می‌توانند آن را خریداری کنند.

پس از پایان دوره آزمایشی و اگر می‌خواهید با این پنل ادامه دهید، سه طرح وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید:

پنل شخصی: با 2 دلار در ماه می‌توانید از آن استفاده کنید.
پنل لایت: با 15 دلار در ماه می‌توانید 50 دامنه را در پنل خود داشته باشید.

دایرکت ادمین چیست؟ (بخش دوم)

جایگزین‌های دایرکت ادمین

وقتی صحبت از پنل‌های مدیریت میزبانی وب می‌شود، DirectAdmin راه حل مناسبی نیست. در واقع، هیچ یک از گزینه‌های موجود واقعاً مناسب نیستند. کاربران ممکن است نیازهای کاملاً متفاوتی داشته باشند و این باعث می‌شود یک پلتفرم مناسب‌تر از سایرین باشد. همیشه خوب است که بدانید بازار چه چیز دیگری برای ارائه دارد.

cPanel: اعتماد به cPanel برای مدیریت حساب میزبانی شما یک انتخاب آسان است. این محصول مدت‌هاست که تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان خود را ثابت کرده است و اکثر سرورهای مشترک در صنعت را تامین می‌کند. تنها مشکل سی پنل افزایش قیمت تکان دهنده آن است که این قیمت بالا بسیاری از کاربران شاید توجیه اقتصادی نداشته باشد و روی به سمت دیگر پنل‌ها ببرند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید