دایرکت ادمین چیست؟ (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دایرکت ادمین چیست؟ (بخش اول)

دایرکت ادمین چیست؟ (بخش اول)

معمولاً هنگام شروع یک پروژه آنلاین جدید به چه چیزی نیاز دارید؟ یک ایده عالی، یک نام دامنه هوشمند ، یک سرور میزبان قدرتمند ، و یک پلتفرم بصری برای مدیریت همه آن‌ها.

امروز قصد داریم در مورد پلتفرم مدیریت هاستیگ صحبت کنیم. بازار کنترل پنل هاستینگ تحت سلطه cPanel و تطبیق پذیری باورنکردنی آن است. پلتفرم مدیریت هاستیگ سی پنل دارای قیمت بالایی بود تا زمانی که دایرکت ادمین پا به میدان گذاشت. حال شاهد آن هستیم که بسیاری از هاستینگ‌ها به جای استفاده از سی پنل از دایرکت ادمین استفاده می‌کنند. حال در ادامه قصد داریم تا در مورد دایرکت ادمین صحبت کنیم، همراه ما باشید.

دایرکت ادمین چیست؟

DirectAdmin از سال 2003 به بازار عرضه شده است و تحت مجوز اختصاصی JBMC Software کار می‌کند. این کنترل پنل برای سهولت کارهای روزمره وب مسترها، به ویژه آنهایی که تجربه قبلی کمی دارند، ایجاد شده است. همانند سی پنل، DirectAdmin می‌تواند کاملاً تحت لینوکس و توزیع‌های اصلی آن CloudLinux، CentOS، Ubuntu، Debian، Red Hat و غیره اجرا شود. اما سیستم عامل‌های مبتنی بر ویندوز پشتیبانی نمی‌شوند.

برای نصب دایرکت ادمین برروی سرور خود تنها نیاز به سخت افزار زیر دارید:

پردازنده: 500 مگاهرتز

رم: حداقل 1 گیگابایت

فضای دیسک: 2 گیگابایت

به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که این پلتفرم ساده و سبک است، اما آیا واقعا می‌تواند جای سی پنل را بگیرد؟

دایرکت ادمین چیست؟ (بخش اول)

مزایای دایرکت ادمین

دایرکت ادمین دارای چند ویژگی قابل توجه است که مطمئناً می‌تواند مشتریان بالقوه را شگفت زده کند. اگرچه به خودی خود منحصر به فرد نیستند، اما حوزه‌هایی هستند که دایرکت ادمین می‌تواند در آن برتری داشته باشد:

رابط گرافیکی شگفت انگیز (GUI): اگر به دنبال سادگی هستید، DirectAdmin قطعا انتخاب مناسبی است. به جای تعداد زیادی بخش و گزینه، همه ویژگی‌های شما در سه شاخه اصلی مدیریت حساب، مدیر ایمیل و ویژگی‌های اضافی قرار گرفته اند. شاهکارها به وضوح قابل مشاهده هستند و بسیاری از آنها حتی قبل از اینکه روی آن‌ها کلیک کنید قابل توضیح هستند.

برنامه‌های اشتراک مقرون به صرفه: قیمت معقول چیزی است که هنوز دایرکت ادمین را در بازاری که راه حل‌های بسیار کامل تری وجود دارد، رقابتی نگه می‌دارد. قیمت‌های سی‌پنل در حال حاضر پایین‌تر از سقف است و پلسک نیز چندان از آن عقب نیست. در مقایسه با آن، DirectAdmin یک حساب آزمایشی رایگان و همچنین سه گزینه ممتاز را ارائه می‌دهد که از 2 دلار در ماه شروع می‌شود.

پشتیبانی یکپارچه بلیط: جدا از پشتیبانی ارائه دهنده هاست خود، می‌توانید از تکنسین‌های DirectAdmin نیز کمک مستقیم دریافت کنید. کاربران در طرح‌های Lite و Standard می توانند از یک سیستم یکپارچه فروش بلیط در داخل کنترل پنل بهره مند شوند.

بازیابی خودکار تصادف: یکی دیگر از موارد عالی که DirectAdmin مراقب آن است، پایداری خدمات شما است. اگر چیزی به طور غیرمنتظره‌ای از بین برود، دایرکت ادمین ابتدا سعی می‌کند سرویس را مجددا راه اندازی کند تا ببیند آیا این مشکل را برطرف می‌کند یا خیر. اگر کار نکرد سیستم یک اعلان اضطراری برای مدیر وب‌ سایت ارسال می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند به موقع با مشکل برخورد کنند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید