بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2022 (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2022 (بخش دوم)

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2022 (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2022 (بخش دوم)، پیشنهاد می‌شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه کنید.

فایرفاکس

مانند گوگل کروم، اگر مرورگری که اکثر جستجو دسکتاپ خود را در آن انجام می دهید، فایرفاکس است پس بهتر است در گوشی خود نیز همین مرورگر را نصب کنید.

اگر یک حساب فایرفاکس ایجاد کنید و در همه دستگاه‌های خود وارد آن شوید، گذرواژه‌ها، تاریخچه و نشانک‌های شما همگام‌سازی می‌شوند، و اگر زمان زیادی را روی یک برگه روی دسک‌تاپ خود بگذرانید، فایرفاکس در اندروید آن را برای شما در تلفنتان برجسته می‌کند.

چه خوب و چه بد، می‌توانید فایرفاکس را با تم‌ها و پسوندهای مختلف که تقریباً هر جنبه‌ای از مرورگر را تغییر می‌دهند، به میزان شگفت‌آوری سفارشی کنید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید تصمیم بگیرید که برگه ها در مرورگر شما چگونه نمایش داده شوند، همه چیز باید چه رنگی باشد و دقیقاً به کدام ویژگی می خواهید دسترسی داشته باشید، فایرفاکس برای شما مناسب است.

طرفداران فایرفاکس که مخصوصاً به امنیت اهمیت می دهند، باید نگاهی به Firefox Focus جدیدتر بیاندازند. برخی از عملکردهای برادر بزرگتر خود را به نفع حفاظت از حریم خصوصی حذف می‌شود.

به‌روزرسانی اخیر فایرفاکس قابلیت فوکوس فایرفاکس را به همراه داشت تا همیشه پیوندها را در یک برگه خصوصی باز کند. از طرف دیگر، نسخه‌های آزمایشی بیشتری از Firefox، Firefox برای Android Beta و Firefox Nightly برای Developers وجود دارد. همچنین یک برنامه جداگانه برای VPN وجود دارد که توسط شرکت مادر فایرفاکس Mozilla اجرا می شود، اگرچه VPN ماهیانه 5 دلار هزینه دارد.

DuckDuckGo

DuckDuckGo که بر اساس موتور جستجوی DuckDuckGo ساخته شده و بر اساس Chromium (مانند Chrome و Brave) ساخته شده است، همه ویژگی‌های بقیه مرورگرهای اندروید را ندارد.

DuckDuckGo همچنین ردیاب‌های تبلیغاتی را که ممکن است سعی کنند شما را در سراسر وب دنبال کنند حذف می‌کند و به‌طور خودکار به بالاترین رمزگذاری موجود در سایتی که بازدید می‌کنید، پیش‌فرض می‌شود. حتی به هر سایتی که بازدید می‌کنید یک «درجه حریم خصوصی» از A تا F می‌دهد.

مایکروسافت اج

مایکروسافت یک مرورگر متقاعد کننده مبتنی بر Chromium را در نسخه دوم Edge ارائه کرده است. نسخه اندروید برای مطابقت با مرورگر دسکتاپ دستخوش تغییراتی شده است (اگرچه می توانید آن را سفارش سازی کنید)، و این گزینه مناسبی است که با حساب مایکروسافت شما همگام می‌شود.

مایکروسافت اج بالاخره پشتیبانی برنامه‌های افزودنی را اضافه کرده است، و همچنین چندین ویژگی اضافی را ارائه می‌کند که در برنامه‌های دیگر مبتنی بر برنامه‌های افزودنی هستند، مانند مسدودکننده تبلیغات، خدمات ترجمه، مدیر رمز عبور، مسدودکننده ردیابی، جستجوگر قیمت، جستجوی صوتی و چیزی به نام NewsGuard. این ویژگی اخیر، وب سایت‌های خبری را بر اساس «استانداردهای روزنامه نگاری اعتبار و شفافیت» آنها ارزیابی می‌کند.

برخلاف نسخه دسکتاپ Edge، مرورگر تلفن همراه به شما امکان می‌دهد موتور جستجوی پیش فرض را به راحتی تعویض کنید، بنابراین در صورت تمایل می‌توانید از Google به جای Bing در مرورگر مایکروسافت خود استفاده کنید. اما Bing هم بسیار خوب کار می‌کند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید