بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2022 (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2022 (بخش اول)

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2022 (بخش اول)

بهترین مرورگرهای اندروید به شما امکانات زیادی از جمله سفارشی سازی را می‌دهند. این مرورگرها امن هستند و می‌توانید با خیال راحت با استفاده از آن‌ها در وب جستجو کنید و دنبال چیزهای مختلفی بگردید.

ما هنوز فکر می‌کنیم گوگل کروم بهترین مرورگر اندروید است. با این حال، مرورگرهای دیگر تأکید بیشتری بر سرعت، حریم خصوصی یا خوانایی دارند و حتی برخی مرورگرها خدمات پروکسی VPN مانند خود را ارائه می‌دهند.

بسیاری از این مرورگرهای اندروید، از جمله کروم، همگام‌سازی با نسخه‌های دسکتاپ خود را برای انتقال برگه‌های باز به دستگاه‌های تلفن همراه، مدیریت رمز عبور برای افزایش امنیت حساب کاربری و حالت تاریک/شب برای شب و سایر موقعیت‌های کم نور ارائه می‌کنند.

احتمالاً یک مرورگر اندروید ایده آل برای نیازها و ترجیحات شما وجود دارد. در اینجا بهترین مرورگرهای اندرویدرا بررسی می‌کنیم پس همراه ما باشید.

بهترین مرورگرهای اندروید کدامند؟

ما نزدیک به ده‌ها مرورگر مختلف اندروید را آزمایش کردیم، اما Google Chrome همچنان به عنوان بهترین انتخاب همه جانبه در صدر قرار گرفت. ما خوشحالیم که این مرورگر پیش‌فرض در اکثر گوشی‌های اندرویدی است.

کروم بین نسخه‌های موبایل و دسکتاپ خود به خوبی همگام‌سازی می‌شود، ذخیره‌سازی امن داده را برای شماره‌های کارت اعتباری ارائه می‌دهد، رمزهای عبور شما را ذخیره می‌کند و تبلیغات پاپ‌آپ و تبلیغات مخرب را مسدود می‌کند.

به همین ترتیب، فایرفاکس، بریو، اپرا، ویوالدی و مایکروسافت اج در پلتفرم‌ها همگام‌سازی می‌شوند و بسیاری از ویژگی‌های مفید را ارائه می‌دهند.

Opera داده ها را فشرده می‌کند تا در برنامه تلفن همراه شما صرفه جویی کند و صفحات را سریعتر بارگذاری کند، و همچنین یک سرویس پروکسی VPN مانند برای سرچ خصوصی بیشتر ارائه می دهد. Edge به شما امکان می‌دهد اطلاعات را به سرعت سازماندهی کنید.

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2022 (بخش اول)

بهترین مرورگرهای اندروید

کروم

اگر از زندگی در اکوسیستم گوگل خوشحال هستید و معتقدید که از دانستن همه چیز این شرکت در مورد زندگی آنلاین خود سود برده اید، پس به خوبی می توانید از آن استفاده کنید.

همگام‌سازی بین نسخه‌های موبایل و دسکتاپ Chrome خوب است و به شما این امکان را می‌دهد که به گذرواژه‌هایی که در Chrome ذخیره کرده‌اید دسترسی داشته باشید. کروم به‌عنوان مرورگر غالب در بازار، مطمئن‌ترین گزینه است، زیرا هر توسعه‌دهندگان وب، مرورگر گوگل را هنگام ساخت یک وب‌سایت در نظر می‌گیرد.

Chrome ویژگی‌های اضافی گسترده‌ای مانند فضای ذخیره‌سازی ایمن برای روش‌های پرداخت، حالت صرفه‌جویی داده «Lite»، ترجمه خودکار ده‌ها زبان، مسدودکننده تبلیغات مخرب، مسدودکننده پنجره‌های بازشو و امکان گروه‌بندی برگه‌ها را ارائه می‌دهد. پس اگر اهل وب گردی هستید و دوست دارید در اکوسیستم گوگل هم باشید می‌توانید از گوگل کروم استفاده کنید، قطعا راضی تان نگه می‌دارد.

اپرا

Opera یکی دیگر از مرورگرهای تلفن همراه است که همه مزایا را داراست. Opera با حالت ذخیره داده که ویدئوها و همچنین صفحات وب استاندارد را فشرده می کند، از بقیه بهترین مرورگرهای اندروید متمایز است. در نتیجه، به لطف داده‌های کاهش یافته، صفحات سریع‌تر بارگذاری می‌شوند.

Opera همچنین یک ویژگی شبیه به VPN داخلی رایگان ارائه می دهد که به شما یک آدرس IP مجازی می دهد، اگرچه به طور مشخص، نمی توانید از ویژگی VPN و حالت ذخیره داده به صورت پشت سر هم استفاده کنید.

اپرا حتی با وجود ویژگی‌های فراوانش، یکی از سریع‌ترین مرورگرهایی بود که من آزمایش کردم و فقط کروم به طور مداوم از آن بهتر بود. یکی از ناراحتی‌های جزئی اپرا، رابط پیچیده آن است.

در ادامه پیشنهاد می‌شود بخش دوم این مقاله را از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید