خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

اهمیت SSL برای فروشگاه های آنلاین

اهمیت SSL برای فروشگاه های آنلاین

اولین قدم که یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را به سمت موفقیت سوق می دهد، راه اندازی آن است و در نظر داشتن اهمیت SSL برای فروشگاه های آنلاین. مرحله دوم امنیت آن است. طبق گفته Big Drop Inc، روزانه حدود 33000 وب سایت هک می شوند، که منجر به از دست رفتن اطلاعات مهم از جمله جزئیات کارت اعتباری و اطلاعات شخصی می شود. از یک طرف، تقلب های اینترنتی را افزایش می دهد و از سوی دیگر، منجر به عدم اطمینان در بین خریداران آنلاین می شود که آیا باید از کارت های اعتباری برای خرید آنلاین استفاده کنند یا خیر.

پس راه حل چیست؟ راه حل های زیادی وجود دارد که به دارندگان فروشگاه های آنلاین کمک می کند تا فروشگاه های خود را ایمن نگه دارند. یکی از بهترین راه حل ها افزودن گواهی SSL به وب سایت است.

اهمیت SSL برای فروشگاه های آنلاین

گواهی تجارت الکترونیکی SSL چیست؟

این وضعیت را در نظر بگیرید؛ شما یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را اداره می کنید و مشتریان می خواهند از وب سایت شما خرید کنند. چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کارت اعتباری مشتریان حتی در هنگام حمله ایمن می ماند؟ اینجاست که یک گواهینامه SSL تجارت الکترونیک به کار شما می آید.

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت فروشگاه آنلاین در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

هنگامی که یک گواهی SSL بر روی وب سایت خود نصب کرده اید، لایه Secure Sockets (SSL) از آن در برابر هکرها و شنوندگان شنود محافظت می کند. از این رو، تمام اطلاعات از جمله کارت های اعتباری، داده های شخصی و اطلاعات سایت، انتقال دهنده بین سرور شما و سیستم مشتری رمزگذاری شده است و هکرها نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

اهمیت SSL برای فروشگاه های آنلاین

انواع مختلف گواهینامه های SSL تجارت الکترونیک

گواهینامه های SSL انواع مختلفی دارند و هرکدام اهداف متفاوتی دارند. بیایید درباره انواع گواهینامه های SSL موجود در بازار بیشتر بدانیم.

گواهی SSL معتبر (DV)

گواهی SSL معتبر دامنه رمزگذاری کمتری را برای وب سایت ارائه می دهد. برای وبلاگ ها، صفحات تجاری و وب سایت هایی که اطلاعات را ذخیره نمی کنند مفید است. گواهینامه های سطح دامنه نیاز به تأیید سایت از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با مالک سایت دارند. این گواهینامه SSL کمترین، گرانترین و سریعترین را برای دریافت دارد. این گزینه کم هزینه برای کسانی است که می خواهند یک لایه HTTPS و یک قفل در وب سایت خود داشته باشند. دلایل به دست آوردن DV SSL می تواند از کسب رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو، گرفته تا نقش یک مقام در صنعت باشد.

گواهی SSL معتبر سازمان (OV)

گواهینامه های OV SSL در هنگام معاملات اطلاعات کاربر را رمزگذاری می کنند. سطح بالاتری از رمزگذاری SSL نسبت به DV SSL ارائه می دهد. همچنین اطلاعات کسب و کار را به همراه اطلاعات وب سایت موجود در گواهینامه نمایش می دهد. OV SSL می تواند به تشخیص وب سایت های امن از وب سایت های مخرب کمک کند. همه سازمان ها باید یک گواهینامه SSL در سطح OV دریافت کنند. قبل از اعطای OV SSL، مرجع صدور گواهینامه تجارت را بررسی می کند تا چه کسی صاحب مشاغل مناسب و وب سایت است. این می تواند اسناد تجاری، صورتحساب های بانکی و اطلاعات دامنه را از ارائه دهنده درخواست کند. پس از به دست آوردن اطلاعات کسب و کار، گواهی در نوار آدرس مرورگر در دسترس خواهد بود.

گواهی SSL معتبر (EV)

گواهینامه های EV SSL بالاترین درجه امنیت را برای وب سایت ها فراهم می کنند زیرا تمام جنبه های کسب و کار را پوشش می دهند. هنگام نصب، گواهی EV SSL قفل، نماد HTTPS و نام کسب و کار را به همراه کشور خود نمایش می دهد. این امر از ایمن بودن وب سایت و معتبر بودن صاحب آن اطمینان حاصل می کند. همچنین از آنجا که همه اطلاعات از لایه های امن عبور می کنند، از حملات مخرب به وب سایت جلوگیری می کند. برای به دست آوردن EV SSL، مالک سایت باید اسنادی از تجارت خود ارائه دهد که نشان می دهد وی اختیار کاملی بر نام دامنه دارد. معمولاً وب سایت های پرمخاطب مانند شرکت ها برای بهبود جمع آوری داده ها، فرایندهای ورود به سیستم و پرداخت آنلاین از گواهینامه های سطح EV استفاده می کنند. در ادامه پیشنهاد می شود تا مقاله پلتفرم های مهم فروشگاه های آنلاین را از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید