خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

پلتفرم های مهم فروشگاه های آنلاین

پلتفرم های مهم فروشگاه های آنلاین

صنعت خرده فروشی آنلاین و پلتفرم های مهم فروشگاه های آنلاین فضای کاملاً رقابتی است و شامل سیستم عامل های تجارت الکترونیکی است که به آنها قدرت می بخشد. طبق G2، بیش از 370 سیستم تجارت الکترونیکی برای مشاغل موجود است.

غیرممکن است که یک فرد از طریق صدها گزینه برای یافتن راه حل مناسب عبور کند، بنابراین ما خود را متعهد شده ایم که ده عدد از محبوب ترین سیستم عامل تجارت الکترونیکی را بررسی کنیم و یک مقایسه همدیگر را انجام دهیم، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید بر اساس نیازهای خودتان.

Shopify

Shopify در سال 2004 توسط گروهی از علاقه مندان به اسنوبورد آغاز به کار کرد، اکنون با بیش از 1 میلیون کسب و کار در 175 کشور جهان، راه حل تجارت الکترونیک پیشرو در بازار است. خرده فروشان Shopify گستره ای از اندازه ها و صنایع را پوشش می دهند.

Shopify یکی از بهترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی برای مبتدیان و مشاغل کوچک، متوسط ​​است که هنگام راه اندازی فروشگاه خود نیاز به دست گرفتن دارند. هر آنچه که شما نیاز دارید از قبل در این پلتفرم ادغام شده است: از طراحی ویترین فروشگاه تا بازاریابی محتوا گرفته تا تجزیه و تحلیل عملکرد. هنگامی که اصول اولیه را تنظیم کردید، یک مسئله ساده است که فروشگاه خود را با پسوندهای شخص ثالث ارتقا دهید، یا حتی خود کد فروشگاه را تغییر دهید.

پلتفرم های مهم فروشگاه های آنلاین

BigCommerce

BigCommerce در سال 2009 توسط دو استرالیایی، ادی Machaalani و میچل هارپر تاسیس شد. دفتر مرکزی آن اکنون در آستین، تگزاس با بیش از 750 کارمند در سراسر دفاتر توزیع شده است. BigCommerce به عنوان یک راه حل پیشرو در SaaS، عملکرد، سفارشی سازی و عملکرد پیشرفته با سادگی و سهولت استفاده را در اختیار بازرگانان قرار می دهد. ده ها هزار شرکت B2B و B2C در 150 کشور و صنایع متعدد از BigCommerce برای ایجاد فروشگاه های آنلاین زیبا و جذاب استفاده می کنند.

مشاوران ما در دپارتمان طراحی، برنامه نویسی و ساخت فروشگاه آنلاین در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

Magento

Magento یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تجارت الکترونیک منبع باز در جهان است. این نسخه در ابتدا در سال 2009 منتشر شد و سپس در سال 2015 با کد بهبود یافته و ویژگی های قابلیت استفاده / پایداری بیشتر با Magento 2.0 جایگزین شد. Magento سپس توسط Adobe در سال 2018 خریداری شد و اکنون در دو نسخه Magento Open Source و Magento Commerce وجود دارد.

WooCommerce

WooCommerce یک افزونه رایگان منبع خرید وردپرس است که توسط وردپرس متعلق و توسعه یافته است. این یکی از محبوب ترین گزینه های تجارت الکترونیکی در بازار است و در 30٪ از کل فروشگاه های اینترنتی کار می کند. 

WooCommerce بهترین بستر تجارت الکترونیکی برای مشاغل کوچک است که قبلاً سایتی در وردپرس دارند یا با بودجه اندکی کار می کنند اما هنوز هم یک فروشگاه آنلاین قدرتمند می خواهند. هزاران مضمون و افزونه شخص ثالث دارد و انعطاف پذیری زیادی را برای تأمین بیشتر نیازها به آن می دهد.

پلتفرم های مهم فروشگاه های آنلاین

Squarespace

Squarespace یک شرکت نرم افزاری به عنوان یک سرویس مستقر در نیویورک است که ساخت و میزبانی وب سایت و فروشگاه تجارت الکترونیکی را به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان برای ایجاد صفحات وب خود از قابلیت کشیدن و رها کردن و الگوهای وب سایت از پیش ساخته شده استفاده می کنند. 

Squarespace برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک با نیازهای اساسی تجارت الکترونیکی مناسب ترین است. بستر تجارت الکترونیکی موثر است، اما فقط به عنوان یک سازنده وب سایت اصلی است. کسب و کارهایی که نیازهای خرده فروشی آنلاین پیشرفته تری دارند و یا مقدار زیادی موجودی کالا را اداره می کنند، با سیستم عامل های اختصاصی تر وضعیت بهتری دارند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید