چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ (بخش اول)

چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ (بخش اول)

امروزه متناسب با نیاز برای وب سایت ها قسمت های خاصی از خانه ها به مراکز داده کوچک تبدیل شده اند  که در ادامه درباره اینکه چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ صحبت خواهیم کرد.

اتاق ها ، گاراژها و زیرزمین ها متناسب و به عنوان مراکز داده کوچک نوسازی می شوند تا نزدیک تجهیزات خود باشند و مانند دفاتر عادی و مراکز داده کار کنند. علاقه مندان به فناوری اطلاعات از مهارت ها و دانش خود برای استفاده از این تجهیزات و ساخت این مراکز داده در خانه استفاده می کنند. داشتن یک مرکز داده در خانه مانند این است که یک مرکز توسعه مرکزی داشته باشید.

مرکز داده مغز یک شرکت است و با توجه به اهمیت این منطقه ، هر جنبه ای از روند ساخت و ساز مهم است تا نتیجه موفقیت آمیز داشته باشد. اگر شما فردی هستید که نمی خواهد هر روز وقت خود را در ترافیک یا جابجایی به محل کار و خانه خود به عقب و جلو هدر دهد ، داشتن مرکز داده می تواند ایده خوبی باشد. برای دستیابی به این هدف ، خانه شما باید متناسب با نیازهای شما باشد که در ادامه درمورد اینکه به چه مواردی باید توجه کنید صحبت می کنیم.

چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ (بخش اول)

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور،پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

ارتقا نیرو: شما به یک منبع برق مطمئن و قوی نیاز خواهید داشت. همچنین ، شما به باتری نیاز دارید ، آنها باید حداقل برای 150٪ از زمان آنلاین شدن ژنراتور از کل زیرساخت ها پشتیبانی کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در آینده برای تولید کننده ها ، کمی وقت برای حل آن داشته باشید.

شبکه بهتر: شما به پهنای باند بیشتر ، حداقل بیش از 9 مگابایت و کابل های شبکه بهتر نیاز دارید . برای شناسایی و جلوگیری از حملات در صورت امکان و همچنین کاهش DDoS ، باید تنظیمات IDS و IPS داشته باشید.

سرورها ، تجهیزات ، رک ها: هدف اصلی یک مرکز داده قرار دادن سرورهای مورد نیاز برای پشتیبانی از خدمات فروشنده و همچنین وب سایت ها و برنامه های مشتری است. سرورها در رک مرتب شده اند كه می توانند در یک پیكربندی خاص در مركز داده برای اهداف جدا سازی یا بهینه سازی قرار گیرند.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید