چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ (بخش دوم)

چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه کنید.

خنک سازی: شما باید بتوانید منطقه مرکز داده خود را حتی در 70 درجه فارنهایت نگه دارید چه در خارج از رک 30 باشد و چه 107. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید تا مطمئن شوید که خنک کننده شما به باتری ها و ژنراتور شما نیز گره خورده است. همچنین باید مطمئن شوید که یک راه حل خنک کننده ثانویه دارید ، فقط در صورت عدم موفقیت. همچنین ، شما باید دما را کنترل کنید و توصیه می شود که حداقل 3 سنسور دما در هر رک داشته باشید.

همچنین ، شما باید دما را کنترل کنید و توصیه می شود که حداقل 3 سنسور دما در هر رک داشته باشید.

امنیت: اطمینان حاصل کنید که هیچ کس ، به جز افراد مجاز ، به مرکز داده شما دسترسی ندارد. Keyfobs یک گزینه ارزان برای این تنظیمات است. باید از زمان دسترسی (چه در داخل و چه در خارج رک) ثبت شود.

شما تجهیرات آتشنشانی نیز نیاز دارید: ممکن است بیمه شما هر حادثه ای را که در مرکز داده شما اتفاق می افتد پوشش ندهد. توصیه ما به شما این است که مراقب باشید و تجهیزات آتش نشانی خود را در دست داشته باشید.

پشتیبان گیری: شما باید از تمام پیکربندی ها و همه موارد خود پشتیبان تهیه کنید و البته باید مدتی یک بار آن نسخه های پشتیبان را بررسی کنید.

همه این مولفه ها و نیازهای فیزیکی ، مجازی و مفهومی برای پشتیبانی و دستیابی به همه خدمات و عملکردهای مرکز داده با هم کار می کنند.

چگونه خانه خود را به یک مرکز داده تبدیل کنیم؟ (بخش دوم)

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور،پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

در نتیجه :

برق و اتصال برای سرورها و تجهیزات محاسباتی مرتبط تأمین می شود ، خنک سازی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد برقرار می شود که یک معامله بسیار مهم است و از برنامه های اضافی برای اطمینان از به روز بودن سیستم ثابت استفاده می شود. علاوه بر این ، اقدامات نظارتی و امنیتی برای حفاظت و نظارت در نظر گرفته شده است و اقدامات کارکنان توسط سیاست ها و رویه های خاصی اداره می شود تا قابلیت اطمینان و کارایی را تضمین کند.

هنگامی که همه این قطعات آنطور که باید کار می کنند ، مرکز داده می تواند به طور موثر طیف وسیعی از فعالیت ها و خدمات را پشتیبانی کند و مکانی برای ذخیره داده های مهم فراهم کند. این موضوع به نوبه خود ، مراکز داده را قادر می سازد تا قابلیت اطمینان و زمان لازم را فراهم کنند که به کاربران اجازه می دهد از برنامه ها و دستگاه هایی که به آنها اعتماد کرده اند استفاده کنند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید