مودم فیبرنوری ont چیست؟

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مودم فیبرنوری ont چیست؟

مودم فیبرنوری ont چیست؟

قبل از استفاده از فناوری فیبر نوری ، احتمالاً مودم و روتر در خانه خود داشته اید. این دستگاه ها به شما اتصال اینترنت و Wi-Fi می دهند. این دستگاه ها هنوز هم برای اکثر افراد به خوبی کار می کنند تا اینترنت خوبی در خانه های خود داشته باشند ، اما برخی از افراد به عنوان آینده شبکه خانگی خود به فناوری فیبر نوری روی آورده اند که این امر نیاز به راه اندازی متفاوتی دارد. در این مقاله قصد داریم تا درباره مودم فیبرنوری ont چیست؟ صحبت کنیم.

خدمات فیبر نوری، اینترنت فوق العاده پرسرعتی را ارائه می دهد. هزینه آن گران است و نیاز به سیم کشی فیبر خاصی است که در غیر این صورت مانند کابل کواکسیال در خانه شما وجود ندارد. این دستگاه همچنین شامل دستگاه های به روز شده ، مانند ONT یا ONU و روتر فیبر است. با این حال ، نرم افزاری که هزینه آن را برای مردم می ارزد این است که شما اینترنت سریع ، مطمئن و ایمنی دریافت می کنید.

آیا ONT مودم است؟

از نظر فنی ، یک ترمینال شبکه نوری (ONTیک مودم نیست. با این حال ، برای اینترنت فیبر نوری ، ONT مانند مودم عمل می کند زیرا با یک ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) ارتباط برقرار می کند. ONT یک تلفن، مودم DSL و مودم های کابلی نیست.

به زبان ساده:

  • یک مودم ( Mo dulator / Dem odulator) سیگنال های دیجیتال را به آنالوگ و بالعکس تبدیل می کند.
  • ترمینال شبکه نوری (ONT) مانند مودم است ، اما برای شبکه های فیبر نوری.

مودم فیبرنوری ont چیست؟

با ONT برای برقراری ارتباط با ISP نیازی به مودم جداگانه ندارید. ONT مانند مودم مستقیماً با ISP ارتباط برقرار می کند ، اما برخلاف مودم ، از طریق پالس های نور مادون قرمز و سیم کشی فیبر نوری برای برقراری ارتباط اینترنتی ارتباط برقرار می کند. با اتصال روتر فیبر به ONT می توانید به Wi-Fi دسترسی پیدا کنید.

جهت مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء و پیاده سازی کلیه خدمات اکتیو و پسیو سیستم های GPON متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … میباشد.

از آنجا که فناوری فیبر با پالس های نور کار می کند ، یک مودم استاندارد کار نمی کند. یک مودم برای تبدیل سیگنال فرکانس رادیویی آنالوگ (RF) ارسال شده از طریق کابل به سیگنال دیجیتال (نشان داده شده توسط 0 و 1) طراحی شده است تا هر دستگاه دیجیتال بتواند سیگنال را درک کند.

فناوری فیبر با استفاده از یک کابل فیبر نوری برای ارسال همزمان چندین سیگنال از طریق پالس های نور متفاوت عمل می کند. بنابراین ، می توانید به جای اتصال مستقیم دستگاه به مودم برای اتصال سیمی ثابت در شبکه فیبر خود ، رایانه خود را مستقیماً به ONT وصل کنید.

هدف ONT این است که به عنوان “آخرین ایستگاه” در قطار ارتباط از راه دور بین شبکه محلی و ISP شما عمل کند تا اینترنت مورد نظر شما را به شما ارائه دهد. در بازار برای راه اندازی فیبر در خانه خود هستید؟ در مورد پیشنهادات ONT / ONU هیترون از ISP خود بپرسید . برای خرید مودم فیبرنوری ONT به فروشگاه چکاد پردازش مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید