مزایا سیستم voip (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مزایا سیستم voip (بخش دوم)

مزایا سیستم voip (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله مزایا سیستم voip ، پیشنهاد می شود بخش اول این مقاله را از دست ندهید.

3) قابلیت حمل کامل

یک شماره VoIP ، که به عنوان شماره مجازی نیز شناخته می شود ، کاملاً قابل حمل است. این بدان معناست که می توانید از هر شماره ای که در آن هستید استفاده کنید. برای افرادی که زیاد سفر می کنند ، این باید بیش از یک خبر خوشایند باشد. بهتر است ، در صورت تغییر آدرس کسب و کار شما ، می توانید همان شماره VoIP را حفظ کنید.

4) مقیاس پذیری بالاتر

مقیاس پذیری یکی دیگر از مزایای VoIP است که آن را به یک پیشنهاد جذاب برای مشاغل در حال رشد تبدیل می کند. در حالی که این جنبه ای است که اغلب در مورد VoIP صحبت می شود ، دقیقاً به چه معناست؟

با توجه به این مورد ، هر صاحب مشاغل داشتن یک سیستم تلفن ترجیح می دهد که در راستای کسب و کار خود داشته باشد. راه حل VoIP نیاز به خرید سخت افزار گران قیمت یا خط اختصاصی را همزمان از بین می برد.

5) ویژگی های پیشرفته برای تیم های کوچک و بزرگ

VoIP با ویژگی های پیشرفته ای مانند حضور خودکار و انتقال تماس ، اجازه می دهد از آپشن  های بیشتری استفاده کنید. از طرف دیگر ، می تواند یک شرکت بزرگ را هوشمند تر نشان دهد. VoIP با قابلیت تماس چند طرفه خود مزایایی نسبت به سیستم های تلفن سنتی دارد. سازمان های بزرگ و کوچک اغلب به ارائه دهنده کنفرانسی جداگانه نیاز دارند که بسیاری از افراد را قادر می سازد تا به یک تماس بپیوندند.

مزایا سیستم voip (بخش دوم)

جهت طراحی، برآورد هزینه و خرید تجهیزات، نصب، کانفیگ و راه اندازی سیستم VOIP کافیست با مشاوران ما در چکاد پردازش درتماس باشید.

6) کیفیت صدای واضح تر

هنگامی که سرویس VoIP برای اولین بار راه اندازی شد ، یکی از مهمترین معایب آن کیفیت تماس ضعیف آن بود. تماس ها بدون دلیل قطع می شد ، کیفیت صدا خوب نبود. امروزه ، تا زمانی که اتصال اینترنت سریع و پایداری دارید ، کیفیت صدا باید عالی باشد. تماس های VoIP معمولاً واضح هستند ، بدون هیچ گونه تأخیر یا قطع شدن تماس.

کلید کیفیت تماس VoIP اتصال قوی با پهنای باند خوب است. بدون این ، این می تواند یک کابوس باشد ، به خصوص اگر اغلب دفتر خود را در حال انجام تماس های همزمان می بینید. همیشه فردی وجود دارد که با تلفن همراه تماس می گیرد و بقیه از طریق پژواک ، تاخیر و نویز پس زمینه رنج می برند.

7) پشتیبانی از چند وظیفه

همراه با تماس های تلفنی سنتی ، VoIP به شما امکان می دهد اسناد ، تصاویر و فیلم ها را همزمان با مکالمه همزمان ارسال کنید. بنابراین می توانید جلسات یکپارچه تری با مشتریان یا کارکنان سایر نقاط جهان برگزار کنید.

8) افزایش امنیت

امنیت حرف اول را در کار شما می زند ولی متاسفانه اکثر مردم به این موضوع اهمیتی نمی دهند. امنیت سیستم تلفن یک امر بزرگ است ، به ویژه برای مشاغل. VoIP می تواند چنین تهدیدهای امنیتی را با استفاده از پیشرفت های فناوری IP از جمله رمزگذاری و بهبود مدیریت هویت کاهش دهد. ارائه دهندگان VoIP میزبان به طور شبانه روزی برای محافظت از شبکه های خود کار می کنند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید