فست کانکتور فیبر نوری چیست؟

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

فست کانکتور فیبر نوری چیست؟

اتصالات فیبر نوری برای اتصال فیبرهای نوری در مواردی که به قابلیت اتصال نیاز است ، استفاده می شود. با توجه به روش های پرداخت و تنظیم که ممکن است در ساخت اتصالات نوری استفاده شود ، اتصالات اغلب بر روی فیبر نوری در تاسیسات تولیدی یک منبع مونتاژ می شوند. با این حال ، عملیات مونتاژ و پرداخت می تواند در زمینه انجام شود ، به عنوان مثال ، برای خاتمه اجرای طولانی مدت در یک پچ پنل . در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با فست کانکتور فیبر نوری چیست؟ توضیحاتی را ارائه دهیم.

از اتصالات فیبر نوری در مرکز های تلفنی ، برای سیم کشی منازل و محل کارها و… استفاده می شود. بیشتر اتصالات فیبر نوری دارای فنر هستند ، بنابراین هنگام اتصال اتصالات ، فیبرها به هم فشرده می شوند. در نتیجه تماس شیشه به شیشه یا پلاستیک به پلاستیک تلفات سیگنال ناشی از شکاف هوا بین الیاف متصل را از بین می برد.

عملکرد اتصالات فیبر نوری را می توان اندازه گیری کرد . اندازه گیری این پارامترها اکنون در استاندارد IEC 61753-1 تعریف شده است. استاندارد پنج درجه تقسیم می شود که از A (بهترین) به D (بدترین) ، و M برای چند حالته ارائه می دهد . پارامتر دیگر ضرر بازگشت است ، با نمرات از 1 (بهترین) تا 5 (بدترین).

انواع اتصالات فیبر نوری موجود است اما اتصالات SC و LC متداول ترین نوع اتصالات در بازار هستند. اتصالات معمولی برای 500 تا 1000 چرخه جفت سازی درجه بندی می شوند. تفاوت اصلی در بین انواع اتصالات ، ابعاد و روش های اتصال مکانیکی است. به طور کلی ، بسته به نوع تجهیزاتی که معمولاً استفاده می کنند ، سازمان ها بر روی یک نوع اتصال استاندارد می کنند.

فست کانکتور فیبر نوری چیست؟

در بسیاری از برنامه های مرکز داده ، اتصالات کوچک (به عنوان مثال ، LC) و چند فیبر (به عنوان مثال ، MTP / MPO) جایگزین سبک های بزرگتر و قدیمی تر شده اند (به عنوان مثال ، SC) ، درگاه های فیبر بیشتری را در هر واحد فضای رک امکان پذیر می کنند.

جهت مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء و پیاده سازی کلیه خدمات اکتیو و پسیو سیستم های GPON متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … میباشد.

در خارج از کارخانه ممکن است نیاز باشد که اتصالات در زیر زمین یا روی دیوارهای بیرونی یا تیرهای برق قرار بگیرند. در چنین تنظیماتی ، از محفظه های محافظ اغلب استفاده می شود و در دو دسته گسترده قرار می گیرد: هرمتیک (مهر و موم شده) و تنفس آزاد. موارد هرمتیک مانع از ورود رطوبت و هوا می شود اما در صورت عدم وجود تهویه ، در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا سایر منابع گرما می تواند گرم شود. از طرف دیگر محفظه های تنفس آزاد امکان تهویه را فراهم می کنند ، اما همچنین می توانند رطوبت ، حشرات و آلودگی های هوا را نیز پذیرا شوند. انتخاب محفظه صحیح به نوع کابل و کانکتور ، محل و عوامل محیطی بستگی دارد.

مزایای فست کانکتور فیبر نوری

اتصال سریع فیبر نوری با دوام بالا ، عملکرد بالا و مقرون به صرفه تولید محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرو در صنعت است که از اکثر رقبای خود در بازار بهتر عمل می کند. عملکرد طولانی مدت و قابل اعتماد آن توسط کاربران قدردانی می شود. با استقبال روزافزونی در بازار ، چشم انداز مرفه بازار را نشان می دهد. این محصولی است که شما را قادر می سازد تا در بازار خود رقابت بیشتری داشته باشید ، با اطمینان کالا را تحویل دهید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان راضی خود را حفظ خواهید کرد. این می تواند عملکرد کسب و کار شما را بهبود بخشد. برای تهیه تجهیزات فیبر نوری می توانید به فروشگاه چکاد پردازش مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید