بررسی برند یالینک Yealink

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بررسی برند یالینک Yealink

بررسی برند یالینک Yealink

شرکت Yealink در سال 2001 تأسیس شد ، یک شرکت ارائه دهنده راه حل ترمینال ارتباطات یکپارچه در بازار است که سیستم های کنفرانس ویدیویی و ابزار ارتباط صوتی را به طیف گسترده ای از مشاغل در سراسر جهان ارائه می دهد. به عنوان ارائه دهنده شماره یک تلفن های SIP در EMEA و دومین ارائه دهنده تلفن بزرگ SIP در ایالات متحده ، ما تصمیم گرفتیم بررسی برند یالینک Yealink را نیز قرار دهیم.

برند Yealink در جهان ارائه دهنده راه حل ترمینال ارتباطات واحد (UC) است که به نوآوری اختصاص داده شده است. Solutions OneContinal UC Terminal Yealink صدا ، ویدئو و داده ها را متحد می کند و نیازهای متنوع مشتری را برآورده می کند و موارد استفاده را برآورده می کند. سبد محصولات جامع این شرکت شامل کنفرانس ویدئویی ، تلفن های کنفرانسی ، تلفن های آی پی رومیزی ، تلفن های بی سیم DECT و لوازم جانبی است.
محصولات Yealink با سازگاری گسترده و قابلیت همکاری انعطاف پذیر ، یکپارچه با خدمات پیشرو و سیستم عامل های UC ارائه دهندگان جهانی ادغام می شوند. محصولات با کیفیت بالا به دلیل ویژگی های غنی و عملکرد مقرون به صرفه ، به راحتی قابل استفاده هستند. مشتریان بیش از 100 کشور از راه حل های قابل اطمینان پایانه UC Yealink از طریق شبکه فروش و خدمات جهانی تثبیت شده آن لذت می برند.

بررسی برند یالینک Yealink

Yealink دوره جدیدی از “همکاری آسان” را ایجاد می کند!

راه حل همکاری ویدیویی Yealink بهره وری جلسه را بهبود می بخشد و محیط کنفرانس ویدیویی متداول شما را با استفاده از برنامه های تلفن همراه برای تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی به دسک تاپ و هر مکان گسترش می دهد. سری VC Yealink به وضوح ساختار یافته و به راحتی با ویژگی های کامل ، استفاده آسان ، RIO بالا و هزینه های کم کارکرد ، به ویژه برای کاربران SME مناسب است.

جهت طراحی، برآورد هزینه و خرید تجهیزات، نصب، کانفیگ و راه اندازی سیستم VOIP کافیست با مشاوران ما در چکاد پردازش درتماس باشید.

متمایزکننده های اصلی راه حل همکاری ویدیویی Yealink

  • راه حل کنفرانس ویدئو کنفرانس یک مرحله ای ، شامل دفتر مرکزی ، دفتر شعبه ، ویدئو رومیزی و ویدئوی موبایل
  • با سرویس های پیش فرض یا مبتنی بر Cloud کار کنید
  • کیفیت صوتی و تصویری قابل توجه
  • ویژگی های متناسب با SMB ، سهولت پلاگین و بازی برای مشاغل کوچک
  • بدون هزینه مجوز و به روزرسانی
  • پشتیبانی فنی و خدمات قوی

برای خرید محصولات Yealink به فروشگاه اینترنتی چکاد پردازش مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید