چگونه Google اطلاعات قابل اعتماد را در جستجو ارائه می‌کند (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

چگونه Google اطلاعات قابل اعتماد را در جستجو ارائه می‌کند (بخش اول)

چگونه Google اطلاعات قابل اعتماد را در جستجو ارائه می‌کند (بخش اول)

برای بسیاری از افراد، جستجوی Google جایی است که وقتی می‌خواهند اطلاعاتی در مورد یک سؤال پیدا کنند، چه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک مشکل، یا بررسی واقعی یک دوست که آماری در مورد تیم مورد علاقه شما نقل می‌کند، به آن مراجعه می‌کنند. ما هر روز میلیاردها پرسش دریافت می‌کنیم و یکی از دلایلی که مردم همچنان به Google مراجعه می‌کنند این است که می‌دانند اغلب می‌توانند اطلاعات مرتبط و قابل اعتمادی را پیدا کنند که می‌توانند به آن اعتماد کنند.

ارائه یک تجربه جستجو با کیفیت بالا چیزی است که Google را بسیار مفید می‌کند. اما مردم اغلب می‌پرسند: منظور شما از کیفیت چیست و چگونه می‌توانید مطمئن شوید که اطلاعاتی که مردم در گوگل پیدا می‌کنند قابل اعتماد هستند؟

یک راه ساده برای فکر کردن در مورد آن این است که سه عنصر کلیدی در رویکرد ما به کیفیت اطلاعات وجود دارد:

اول، ما اساساً سیستم‌های رتبه بندی خود را برای شناسایی اطلاعاتی طراحی می‌کنیم که احتمالاً برای افراد مفید و قابل اعتماد هستند. برای تکمیل این موارد، تعدادی از ویژگی‌های جستجو را نیز ایجاد کرده‌ایم که نه تنها به شما کمک می‌کند تا تمام اطلاعاتی را که آنلاین می‌بینید، درک کنید، بلکه دسترسی مستقیم به اطلاعات مقامات را نیز فراهم می‌کند، مانند سازمان‌های بهداشتی یا نهادهای دولتی. در نهایت، ما خط‌مشی‌هایی برای آنچه می‌تواند در ویژگی‌های جستجو نشان داده شود داریم تا مطمئن شویم محتوای مفید و باکیفیت را نشان می‌دهیم.

با این سه رویکرد، می‌توانیم به بهبود «جستجو» ادامه دهیم و سطح کیفیت را برای ارائه یک تجربه قابل اعتماد برای مردم در سراسر جهان بالا ببریم.

چگونه Google اطلاعات قابل اعتماد را در جستجو ارائه می‌کند (بخش اول)

جهت گیری سیستم‌های رتبه بندی ما حول کیفیت

برای درک اینکه چه نتایجی بیشتر به درخواست شما مرتبط است، ما انواع سیستم‌های درک زبان داریم که هدف آنها تطبیق کلمات و مفاهیم در جستار شما با اطلاعات مرتبط در فهرست ما است. این شامل سیستم‌هایی است که چیزهایی مانند غلط املایی یا مترادف‌ها را درک می‌کنند تا سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته‌تر مانند قابلیت‌های زبان مبتنی بر BERT ما که می‌توانند جستارهای پیچیده‌تر و به زبان طبیعی را درک کنند.

به‌روزرسانی‌های سیستم‌های درک زبان ما مطمئناً نتایج جستجو را مرتبط‌تر می‌کند و به طور کلی تجربه را بهبود می‌بخشد. اما وقتی صحبت از اطلاعات باکیفیت و قابل اعتماد به میان می‌آید، حتی با قابلیت‌های پیشرفته درک اطلاعات ما، موتورهای جستجو مانند Google محتوا را به روشی که انسان‌ها می‌فهمند درک نمی‌کنند. ما اغلب نمی‌توانیم تنها از روی کلمات یا تصاویر تشخیص دهیم که آیا چیزی اغراق آمیز، نادرست، بی کیفیت یا غیر مفید است.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید