ویژگی های ویندوز 10 که در ویندوز 11 وجود ندارد

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

ویژگی های ویندوز 10 که در ویندوز 11 وجود ندارد

ویژگی های ویندوز 10 که در ویندوز 11 وجود ندارد

مایکروسافت وعده داده است که با ویندوز 11 تجربه ویندوز را به سطح بعدی ارتقا می دهد. ویندوز 11 طراحی و قابلیت استفاده زیادی را نسبت به ویندوز 10 ارائه می دهد که همچنین این ویندوز نسبت به ویندوز 10 در ظاهر بسیار جذاب تر است. مایکروسافت همچنین بسیاری از ویژگی های ویندوز 10 را به طور رسمی در ویندوز 11 حذف یا کاهش داده است. بنابراین ، در این مقاله نگاهی داریم به ویژگی های اصلی از دست رفته و حذف شده در ویندوز 11. همراه ما باشید.

محدودیت در جابه جایی نوار وظیفه و عدم ترکیب شدن برنامه های باز :

مایکروسافت بسیاری از ویژگی های نوار وظیفه را در ویندوز 11 حذف کرد ، اما یکی از مواردی که مردم را بیشتر نا امید کرد ، عدم توانایی حرکت نوار وظیفه است. همانطور که می بینید در حال حاضر نوار وظیفه فقط مجاز است در پایین صفحه پین ​​شود. درحالی که بسیاری از مردم دوست دارند نوار وظیفه خود را جابه جا کنند.

منوی نوار وظیفه که پس از کلیک راست بر روی نوار وظیفه ظاهر می شد ، یکی دیگر از ویژگی های مفقود شده است که بسیاری می خواهند این ویژگی کاربردی باز گردد. در حال حاضر وقتی روی Taskbar در ویندوز 11 راست کلیک می کنید ، فقط گزینه “تنظیمات نوار وظیفه” را مشاهده می کنید و هیچ گزینه دیگری نمایش داده نمی شود.

ویندوز 11 همچنین قابلیت “عدم ترکیب برنامه های باز” را در نوار وظیفه حذف کرده است. این یکی دیگر از ویژگی های مفقود شده در مرکز بازخورد است.

کشیدن و رها کردن پرونده ها روی نمادهای برنامه در نوار وظیفه برای باز کردن آنها در برنامه:

در ویندوز 10 امکان کشیدن و رها کردن یک فایل روی نمادهای برنامه ها در نوار وظیفه وجود داشت تا آنها را در برنامه باز کنید. ویندوز 11 این ویژگی را حذف کرده است اما کاربران می خواهند این ویژگی برگردد و دوباره یکی از درخواستی ترین ویژگی هایی است که باید به ویندوز 11 اضافه شود.

تقویم Flyout رویداد های از دست رفته:

در ویندوز 10 امکان مشاهده رویدادهای ذکر شده در زیر تقویم در هنگام خروج وجود داشت ، زمانی که از تاریخ و زمان استفاده می شد. این بسیار مفید بود و حذف این ویژگی در ویندوز 11 باعث ناراحتی و نا امیدی بسیاری از کاربران شده است و کاربران زیادی درخواست داده اند تا این ویژگی نیز بازگردد.

منوی استارت بسیاری از ویژگی ها را از دست داده است:

منوی Start تغییرات قابل توجهی در ویندوز 11 داشته است و اکنون دارای دو بخش اصلی “برنامه های پین شده” و “برنامه های توصیه شده” است. قسمت سوم که در زیر این دو قرار دارد دارای مشخصات کاربر و پوشه های استاندارد است. مایکروسافت Live Tiles را حذف کرده و گروه ها و پوشه ها را در ویندوز 11 نامگذاری کرده است. همچنین نمی توانید اندازه منوی Start را در ویندوز 11 تغییر دهید.

  • گروه ها و پوشه های نامگذاری شده برنامه ها دیگر پشتیبانی نمی شوند و طرح در حال حاضر قابل تغییر اندازه نیست.
  • هنگام ارتقا از ویندوز 10 ، برنامه ها و سایت های پین شده منتقل نمی شوند.
  • تم های زنده دیگر در دسترس نیستند. برای مشاهده محتوای پویا ، ویژگی ابزارک های جدید را ببینید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید