هرآنچه درباره قالب و افزونه های وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هرآنچه درباره قالب و افزونه های وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)

هرآنچه درباره قالب و افزونه های وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله هرآنچه درباره قالب و افزونه‌های وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)، پیشنهاد می‌شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه کنید.

آموزش قالب وردپرس

در اینجا دو آموزش تم وردپرس آورده شده است:

قالب وردپرس چیست؟ : یک پوسته وردپرس تمام ظاهر طراحی سایت وردپرس شما را فراهم می‌کند. اکثر مضامین وردپرس طرح یا سبک کلی سایت، سبک فونت، رنگ‌ها، مکان‌های ویجت، طرح‌بندی صفحه (یا قالب‌ها) سبک‌ها را برای پست‌های وبلاگ و آرشیو وبلاگ و جزئیات بیشتر سبک ارائه می‌کنند.

نحوه نصب قالب وردپرس: علاوه بر تم پیش‌فرض همراه با نصب وردپرس، می‌توانید تم وردپرس خود را نیز نصب کنید تا ظاهر و سبک سایت خود را تغییر دهید.

آموزش رایگان وردپرس

اگر شما یک مبتدی وردپرس هستید، آموزش‌های مفیدی برای وردپرس وجود دارد که به شما در شروع و یادگیری وردپرس کمک می‌کند. از نحوه دسترسی به صفحه ورود به سیستم وردپرس تا نحوه افزودن یک پست یا صفحه وردپرس، این آموزش‌های ویدیویی تمام اصول اولیه را پوشش می‌دهند.

ورود به وردپرس: پس از نصب وردپرس بر روی سرور وب شما، می‌توانید از دو آدرس مختلف به صفحه ورود به وردپرس خود دسترسی داشته باشید.

کاوش در داشبورد وردپرس: داشبورد وردپرس به شما امکان می‌دهد تمام جزئیات پشت صحنه مدیریت سایت خود را کنترل کنید. هنگامی که راه خود را در داشبورد پیدا کردید، متوجه خواهید شد که استفاده از آن و پیمایش بسیار آسان است.

استفاده از نوار مدیریت وردپرس: نوار مدیریت وردپرس یا نوار ابزار. نوار مدیریت وردپرس یک ناحیه میانبری است که به شما امکان می‌دهد وقتی در قسمت جلویی وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود هستید به کنترل‌های پشت صحنه دسترسی داشته باشید.

کاوش در تنظیمات وردپرس: وردپرس تنظیمات زیادی را برای سفارشی کردن نحوه عملکرد وب سایت شما ارائه می‌دهد.

تولید محتوا در وردپرس: وقتی نوبت به ایجاد محتوا برای سایت وردپرسی خود می‌رسد، می‌توانید بین ایجاد پست یا صفحه یکی را انتخاب کنید. هر دو کاربرد مربوط به خود را دارند و می‌توانند عناصر بسیار پویا را به سایت شما اضافه کنند.

هرآنچه درباره قالب و افزونه های وردپرس باید بدانیم (بخش دوم)

افزودن لینک در وردپرس: ویرایشگر پست و صفحه وردپرس اضافه کردن لینک به صفحات وب دیگر از محتوای شما را آسان می‌کند.

افزودن تصاویر در وردپرس: استفاده از یک عنصر بصری مانند یک تصویر یا عکس یک راه عالی برای تقویت محتوای پست یا صفحه شما است. به راحتی و تنها با چند کلیک می‌توانید عکس خود را به سادگی در پست خود قرار دهید.

استفاده از کتابخانه رسانه وردپرس: کتابخانه رسانه وردپرس شامل تمام فایل‌هایی است که شما در سایت وردپرس خود آپلود کرده‌اید و آخرین بارگذاری‌ها در ابتدا فهرست شده‌اند.

دسته ها و برچسب های وردپرس: دسته‌ها و برچسب‌های وردپرس راهی برای افزودن ساختار سازمانی به پست‌های وردپرس شما است. به راحتی می‌توانید مطالب خود را دسته بندی کنید یا برچسب ایجاد کنید.

ایجاد صفحه وردپرس: ایجاد صفحه وردپرس بسیار شبیه به ایجاد یک پست است. فقط به یاد داشته باشید که صفحات برای محتوای ثابت در نظر گرفته شده اند، در حالی که پست‌ها مبتنی بر زمان هستند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید