هاست اشتراکی چیست؟

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هاست اشتراکی چیست؟

هاست اشتراکی چیست؟

از آنجایی که شرکت های هاستینگ به عنوان یک سرویس در تلاش برای پاسخگویی به نیاز های مشتریان مختلف خود هستند. از ارائه دهندگان میزبانی وب اغلب در مورد ویژگی های هر سرویس میزبانی، به ویژه هاست اشتراکی سوال می شود که می توانید از سایت میزبانی هاست یا وب خود این اطلاعات را درخواست کنید که البته در سایت های این شرکت ها اطلاعات به صورت کامل قرار دارند. حال قرار است در این مقاله به هاست اشتراکی بپردازیم و ویژگی ها و بدی های این نوع از هاست را ذکر کنیم.

هاست اشتراکی چیست؟

میزبانی اشتراکی نوعی از خدمات میزبانی وب است که به بسیاری از وب سایت ها اجازه می دهد تا یک وب سرور فیزیکی و همچنین منابع آن را در بین وب سایت های میزبانی شده به اشتراک بگذارند. در یک بسته میزبانی اشتراکی، در حالت ایده آل یک سرور بین چند کاربر تقسیم می شود و هر کاربر در نهایت پهنای باند خاصی را به اشتراک می گذارد. در این هاست مقدار رم و هارد بین کاربران به اشتراک گذاشته می شود.

مزایای هاست اشتراکی چیست و چه زمانی می توان از آن استفاده کرد؟

1. استقرار هاست اشتراکی آسان است. یکی از دلایل اصلی استفاده از آن این است که به دلیل سادگی از نظر استقرار کاربران زیادی از این هاست استفاده می کنند.

2. نیازی به نگرانی از بابت از کار افتادن سرور، بک آپ گیری و سایر مواردی که ممکن است سرور و هاست شما را از کار بی اندازند ندارید و به راحتی و با آسایش تمام تمامی کارهای پشتیبانی را ارائه دهنده هاستینگ برعهده دارد.

3. مقرون به صرفه است. هاست اشتراکی ارزان تر از بسته های میزبانی دیگر است و به همین دلیل است که کاربرانی زیادی متقاضی استفاده از این هاست هستند.

4. مدیریت آسانی دارد. می توانید با به همراه داشتن یوزرنیم و پسور خود مدیریت هاست اشتراکی خود را از پنل مدیریتی سی پنل یا دایرکت ادمین داشته باشید و تمامی موارد در هاست را مدیریت و کنترل کنید.

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور،پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

هاست اشتراکی چه معایبی دارد؟

هاست اشتراکی به وب سایت ها اجازه نمی دهد تا به تعداد زیادی از مشتریان خدمات ارائه دهند، زیرا منابع محدودی برای پشتیبانی از ترافیک وب سایت دارد. این یکی از اشکالات اصلی هاست اشتراکی است. علاوه بر این معایب دیگر عبارتند از:

1. سرعت پایین: از آنجایی که میزبانی اشتراکی به طور مشترک به تعدادی از ذینفعان پاسخ می دهد، این احتمال وجود دارد که کاربران ممکن است سرعت پایینی را تجربه کنند زیرا سایر کاربران همان منابع را درخواست می کنند.

2. از کار افتادن سرور: از آنجایی که چندین درخواست باید ارائه شود، سرور ممکن است تحت تأثیر این تعداد زیاد قرار گیرد که منجر به خرابی یا حتی از کار افتادن سرور شود.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید