معایب دوربین مداربسته

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

معایب دوربین مداربسته

معایب دوربین مداربسته

یکی از بزرگترین معایب استفاده از دوربین های مداربسته مربوط به حفظ حریم خصوصی است ، به خصوص هنگامی که در محل کار استفاده می شود . اگر چه ممکن است برای کمک به حفظ امنیت کارمندان و مشتریان دوربین مداربسته وجود داشته باشد ، اما ممکن است آن ها با فیلمبرداری تحت نظارت مداوم مخالفت کنند چون که حریم خصوصی آن ها ممکن است در خطر باشد.

همچنین ممکن است کارمندان احساس کنند به آن ها اعتماد ندارند ، این برای کسب و کار خوب نیست. شما باید فاش کنید که منطقه تحت نظارت است ، در غیر این صورت اقدامات قانونی علیه شرکت شما انجام خواهد شد. قبل از نصب دوربین در فضاهای عمومی از قوانین موجود در ایالت یا کشور خود آگاه باشید. از دیگر معایب دوربین مداربسته هزینه آن است. هزینه دوربین ، مانیتور ، دستگاه ضبط و سایر تجهیزات نیز کمر شکن هستند. سپس نوبت به روزرسانی این فناوری می رسد که به نتیجه نهایی می رسد.

دوربین مداربسته جلوی جرم و جنایت را نمی گیرد

فقط قرار دادن دوربین مداربسته در محل جلوی جرمی را که در عمل است ، نمی گیرد و یا کسی را که مصمم به ارتکاب آن است متوقف می کند. اما این اغلب به معنای دستگیری جنایت کاران است. نشان داده شده است که دوربین مداربسته به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کند .

معایب دوربین مداربسته

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

دوربین مدار بسته گران است و قابل شکستن است !

درست است که دوربین مداربسته ارزان قیمت به راحتی خراب می شود و فیلم می تواند دانه دانه و بی کیفیت باشد. به همین دلیل است که ما فقط از بهترین تامین کننده هایی که می توانیم پیدا کنیم از تجهیزات استفاده می کنیم. به دنبال بهترین برند ها باشید ؛ البته باید هزینه ی زیادی را پرداخت کنید ! در حالی که نصب دوربین مداربسته با کیفیت خوب ارزان نیست ، اما ما فکر می کنیم ارزش آن را دارد ، زیرا در بسیاری از موارد کیفیت خوب به هزینه آن می ارزد.

دوربین مداربسته برای جاسوسی از مردم استفاده می شود

استفاده از دوربین مدار بسته اکنون فقط در نقاط ثابت گسترش یافته است. بیشتر و بیشتر افراد از دوربین های بدن استفاده می کنند. همانطور که در این مقاله در گاردین بحث شده ، مهم است که از دوربین مداربسته با مسئولیت پذیری و برای هدفی مناسب استفاده شود. کاهش جرم و افزایش ایمنی کارکنان و مردم دلیل کاملاً معتبری برای استفاده از دوربین مداربسته است ، به شرطی که کارمندان و مردم از آنچه ضبط می شود ، مدت زمان ذخیره شدن فیلم و پایان آن آگاه باشند. همچنین پیشنهاد می شود مقاله مزایای دوربین مداربسته برای مشاغل را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید