مزیت دوربین های مداربسته بی سیم

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مزیت دوربین های مداربسته بی سیم

مزیت دوربین های مداربسته بی سیم

یک سیستم دوربین امنیتی بی سیم می تواند یک روش موثر و راحت برای بهبود امنیت در اموال شما باشد. قبل از انتخاب سیستم هوشمند مداربسته ، باید بدانید که مزایای استفاده از یک سیستم بی سیم نسبت به یک سیستم مداربسته باسیم چیست و برای چه مواردی به دوربین مداربسته بی سیم نیاز دارید. مزیت بزرگ در مورد دوربین های امنیتی بی سیم این است که آنها داده ها را به صورت بی سیم از دوربین به گیرنده منتقل می کنند. این بدان معناست که شما مجبور نیستید کابل داده را از طریق ساختمان یا ملک خود اجرا کنید. این امر موجب کم هزینه تر شدن فرآیند نصب دوربین می شود و به همان مقدار امنیتی بیشتر نسبت به سیستم مداربسته باسیم دارند.

یک سیستم دوربین امنیتی بی سیم هنوز به منبع تغذیه نیاز دارد

در حالی که داده ها بدون سیم می توانند منتقل شوند ، اما برای تأمین برق دوربین هنوز به کابل احتیاج دارید. گزینه های باتری و انرژی خورشیدی باتری وجود دارد که این دوربین ها را به یک گزینه بی سیم واقعی تبدیل می کند. اگر امنیت بالایی برای کسب و کار یا پاساژ یا هر مکان دیگری طلب می کنید باید بدانید که با اینکه سیستم دوربین مداربسته بی سیم “کلمه بی سیم” را یدک می کشد اما بازهم نیاز به سیم برق دارد.

دوربین های مجهز به باتری

گزینه های باتری نیز وجود دارد. این دوربین های مبتنی بر باتری زمانی مفید هستند که شما به طور مداوم به شبکه اصلی یا منبع تغذیه دسترسی ندارید و یا دوربین قابل حمل است ، مانند یک وسیله نقلیه نظیر اتوبوس. برای صرفه جویی در باتری ، این دوربین های بی سیم عموماً مبتنی بر حسگر حرکت هستند. با مشاهده ثابت از راه دور و ترافیک بالا ، این دوربین های بی سیم می توانند باتری را به سرعت به اتمام برسانند. دوربین های کاملاً مبتنی بر باتری نیز باید باتری خود را تعویض کنند (اگر آنها برای شارژ مجدد آنها پنل خورشیدی ندارند) ، بنابراین باید در نظر داشته باشید که چقدر برای مکان هایی که باید مورد نظارت قرار گیرند مناسب خواهند بود. در برخی موارد از دوربین باتری مانند قبلی که ذکر شد ، گزینه های سیم دار یا حداقل سیم برق ممکن است برای استفاده و تغییر باتری کارآمدتر باشد.

مزیت دوربین های مداربسته بی سیم

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

دوربین های سلولی

سیستم های دوربین امنیتی سلولی نیز وجود دارند. در صورت عدم اتصال WiFi یا اینترنت ، این موارد مفید هستند. آنها همچنان به شما امکان می دهند به یک مرور از راه دور دسترسی پیدا کنید ، هشدارهای حرکتی را دریافت کرده و در سایت ضبط کنید. اگر منبع تغذیه برق در دسترس نباشد ، برخی حتی گزینه های انرژی خورشیدی را نیز در بر می گیرند. گزینه های 4G و 3G در حال حاضر در بازار محصولات امنیتی استرالیا و ملبورن موجود است.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید