مزایای دوربین مداربسته برای مشاغل

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مزایای دوربین مداربسته برای مشاغل

مزایای دوربین مداربسته برای مشاغل

نصب سیستم مدار بسته تلویزیونی (CCTV) اقدامی موثر برای افزایش امنیت سایت تجاری و همچنین بهبود کارایی و عملکرد فعالیت های تجاری است.

به طور خلاصه ، یک سیستم مدار بسته از طریق:

  • بازدارندگی از سرقت
  • بازدارنده خرابکاری
  • تهیه فیلم دوربین برای شواهد
  • نظارت بر عملکرد کارکنان
  • نظارت بر ایمنی کارکنان
  • به شما چشم انداز کل محل کسب و کار را می دهد
  • کمک به شما در مورد مطالبات بیمه
  • کاهش حق بیمه
  • تأمین آرامش خاطر

نصب دوربین مداربسته برای جلوگیری از سرقت

نصب سیستم مداربسته بلافاصله برای جلوگیری از سرقت و جرم و جنایت بسیار مفید است. متجاوزان به دنبال اهداف آسان هستند که توجه کمی را به خود جلب می کند. دیدن یک سیستم دوربین مدار بسته که در مشاغل شما نصب شده است ، آنها را ترغیب می کند تا به سمت هدف جدید حرکت کنند ، زیرا آنها نمی خواهند در دوربین شناسایی شوند.

دوربین های مداربسته که هم برای امنیت داخلی و هم برای امنیت خارجی موثر هستند ، می توانند با رها کردن هیچ منطقه ای بدون نظارت ، از سرقت داخلی جلوگیری کنند. وجود دوربین هایی که در فضای داخلی شما قابل مشاهده هستند همچنین به متجاوز نشان می دهد که تجارت شما در زمینه امنیت جدی است.

حلقه بازدارنده خرابکاری

با وجود یک سیستم مداربسته می توان جلوی خرابکاری را گرفت. مجرمان نمی خواهند گرفتار شوند ، بنابراین اگر فکر کنند در هنگام ارتکاب جرم توسط دوربین گرفتار می شوند ، احتمالاً به یک هدف جدید می روند. اطمینان حاصل کنید که دوربین های مداربسته بصری هستند و کلیدی ترین مناطق سایت شما را شامل می شوند تا حداکثر محافظت در برابر خرابکاری را داشته باشند.

استفاده از دوربین مداربسته به عنوان شاهد

سیستم دوربین مداربسته تجاری شما می تواند به شناسایی مجرمان و محاکمه آنها کمک کند. گرفتن مزاحم یا فعالیت مشکوک در دوربین چیزی بیش از صرف زنگ هشدار است. پلیس یا مقامات مربوطه می توانند از فیلم دوربین برای شواهد و همچنین کمک به شناسایی مجرمان تحت تعقیب استفاده کنند. یک نمونه موفقیت آمیز از پلیس که از تصاویر دوربین مداربسته برای شناسایی مجرمان استفاده می کرد ، در شورش های لندن در سال 2011 بود . بیش از 1000 نفر به دلیل کمک به فیلم های دوربین مداربسته ، در طی یک هفته پس از آشوب ها شناسایی و متهم شدند.

مزایای دوربین مداربسته برای مشاغل

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

نظارت بر عملکرد کارکنان

پیگیری عملکرد کارمندانتان از مزایای نصب سیستم دوربین مداربسته در محل کار شما است. شما قادر به نظارت بر زمان و حضور آنها خواهید بود ، ابزاری مفید برای زمانی که خودتان در سایت یا شرکت نیستید. یک سیستم دوربین مدار بسته همچنین به شما امکان می دهد ببینید آیا کارکنان شما رفتار مناسب و حرفه ای دارند یا خیر. حتی می توانید از این فیلم برای اهداف آموزش مشتری استفاده کنید ، تا نشان دهید چگونه در محیط کار رفتار نکنید.

نظارت بر ایمنی کارکنان

نظارت بر ایمنی کارکنان شما از مزایای نصب سیستم مداربسته است. نه تنها می توانید بررسی کنید که آیا آنها از مراحل ایمنی پیروی می کنند ، خصوصاً در مواردی که ممکن است در آن حضور نداشته باشید ، بلکه در صورت تصادف یا ادعا ، می توانید از این فیلم به عنوان مدرک استفاده کنید.

مطالبات بیمه

تصاویر دوربین مداربسته از سیستم کسب و کار شما می تواند منبع خوبی برای اثبات ادعاهای بیمه باشد و برای پرونده شما مفید باشد. این مزیت عمده نصب آن است و می تواند برای محافظت از مشاغل و کارمندان شما استفاده شود.

کاهش حق بیمه

بسیاری از شرکت های بیمه تشخیص می دهند که نصب یک سیستم مدار بسته امنیت کسب و کار شما را افزایش می دهد و بنابراین می توانید از حق بیمه کاهش یافته بهره مند شوید. از آنجا که محل کار شما خطر امنیتی کمتری تلقی می کند ، شما با کاهش هزینه ها روبرو هستید و سیستم دوربین مداربسته خود را بسیار مقرون به صرفه می کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید