سرور اختصاصی چیست؟ (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

سرور اختصاصی چیست؟ (بخش دوم)

سرور اختصاصی چیست؟ (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله سرور اختصاصی چیست؟ ؛ پیشنهاد می‌شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه کنید.

2. امنیت یک نگرانی برای وب سایت شما است

امنیت برای هر وب سایت مهم است، به ویژه برای کسانی که اطلاعات حساس را مدیریت می‌کنند. این می‌تواند شامل ایمیل‌های محرمانه، شماره کارت اعتباری یا اطلاعات حساس مشتری باشد. محافظت از این اطلاعات و وب سایت خود در برابر ویروس‌ها، هک‌ها و سایر خطرات بسیار مهم است.

با یک سرور اختصاصی، شما کاملاً مسئول امنیت سایت خود هستید. این بدان معنی است که می‌توانید ویژگی‌های مورد نیاز خود را برای نیازهای خاص وب سایت و فایل‌های ذخیره شده خود بهینه کنید. البته شما مسئول نحوه پیاده سازی این ویژگی‌ها نیز هستید، اما این یکی از مزایای انعطاف پذیری فوق العاده است.

با این حال، برخی از میزبان‌ها برنامه‌های تعمیر و نگهداری کاملاً مدیریت شده و نیمه مدیریت شده را ارائه می‌دهند. به طور خلاصه، شما اغلب می‌توانید مشخص کنید که هم شما و هم میزبانتان مسئول چه چیزی روی هاست هستید، به این معنی که می‌توانید به یک متخصص اعتماد کنید و امنیت سایت را به متخصص بسپارید.

3. دوست دارید زمان بارگذاری صفحات سایت شما بهینه باشد

زمان بارگذاری صفحات سایت شما می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روی تمام جنبه‌های وب سایت شما داشته باشد. صفحات کند می‌توانند به معیارهای تعامل پایین و نرخ پرش بالا منجر شوند. یک سرور اختصاصی می‌تواند به شما کمک کند تا این جنبه از وب سایت خود را تا حد امکان بهینه کنید.

در یک سرور مشترک شما اطلاعی از اینکه منابع سخت افزاری شما با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود یا خیر ندارید. اما با تهیه یک سرور اختصاصی تمامی منابع در دسترس سایت شماست.

4. مدیریت کنترل سرور

دلیل نهایی که ممکن است بخواهید یک سرور اختصاصی را نسبت به سایر گزینه‌ها انتخاب کنید یک دلیل ساده است. بله کنترل کردن همه چیز. ما در بخش‌های قبلی به این موضوع اشاره کرده‌ایم، اما میزبانی اختصاصی به شما مسئولیت کامل نحوه استفاده از سرور خود را می‌دهد.

سرور اختصاصی چیست؟ (بخش دوم)

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور، پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می‌باشد.

به عنوان مثال، شما حتی در انتخاب نرم افزار سرور نیز آزاد هستید. اگر طرفدار کنترل منابع NGINX نسبت به آپاچی هستید، قدرت انجام این کار را دارید. به علاوه، می‌توانید مشخصات سخت افزاری را تنظیم کرده و سیستم عامل (OS) خود را نصب کنید. به همین دلیل، میزبانی اختصاصی ممکن است یک گزینه فریبنده برای توسعه دهندگان وب پیشرفته، و کسانی که دارای الزامات منحصر به فرد و خاص هستند، باشد.

از کجا می‌توانیم هاست اختصاصی تهیه کنیم؟

متوجه خواهید شد که بسیاری از شرکت‌های هاست محبوب برنامه‌هایی را در طیف وسیعی از پیچیدگی و قیمت ارائه می‌دهند. این بدان معنی است که شما اغلب یک تنظیمات هاست اشتراکی ارزان قیمت و سرورهای اختصاصی قدرتمند از همان شرکت پیدا خواهید کرد. می‌توانید با یک جستجوی ساده در وب به بهترین سایت‌های هاستیگ دسترسی داشته باشید و یک هاست خریداری کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید