دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش اول)

دوربین مداربسته کابلی بهتر است یا بی سیم ؟ (بخش اول)

تاکنون سال 2020 سال خوبی نبوده است. با متغیر بودن شرایط اقتصادی ، جای تعجب نیست که جرم افزایش یافته است. خوشبختانه شما بهترین عامل بازدارنده تهدید برای محافظت از خود را دارید. استدلال با این واقعیت که سیستم های مدار بسته یک اقدام ایمنی موثر هستند که برای محافظت از املاک مسکونی و تجاری از تهدیدات امنیتی جلوگیری می کنند درست است.

برای استفاده از مزایای کاملی که دوربین های امنیتی ارائه می دهند ، درک گزینه های مختلف موجود و انتخاب بهترین نوع برای نیازهای شما بسیار مهم است . همه سیستم های امنیتی یکسان ساخته نشده اند! انواع دوربین های امنیتی را می توان با توجه به معیارهای مختلف مانند نوع و شکل نصب ، نوع لنز ، شرایط محیطی و ویژگی ها مشخص کرد. حتی با آشفتگی به وجود آمده COVID-19 ، پیشرفت در سیستم های امنیتی بی تأثیر است و هر ماه طرح های جدیدتر و بهتری ارائه می شود.

یکی از معیارهای اصلی شخصیت پردازی ، اتصال است که بحث دوربین سیمی در مقابل دوربین امنیتی بی سیم را به وجود می آورد . ما می فهمیم که ممکن است در اطراف این دو نوع سیستم امنیتی سردرگمی زیادی ایجاد شود و می دانیم که در هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین سیستم برای امنیت ملک خود ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ادامه مقاله را حتما دنبال کنید.

دوربین های امنیتی WIRED

سیستم های امنیتی سیمی که به آن سیستم امنیتی DVR (ضبط کننده فیلم دیجیتال) نیز می گویند ، ترکیبی از دوربین ها و دستگاه ضبط است و سنتی ترین شکل دوربین مدار بسته است که با استفاده از کابل به منبع برق و اینترنت متصل می شود. دوربین ها می توانند از دو طریق تغذیه شوند. از طریق یک سیم جداگانه که برق و اینترنت را متصل می کند ، یا با استفاده از کابل Power over Ethernet (PoE) ، فقط به یک کابل نیاز دارید که هم برق و هم اتصال اینترنت را فراهم کند.

دوربین مداربسته کابلی بهتر است یا بی سیم ؟ (بخش اول)

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

جوانب مثبت دوربین های امنیتی WIRED

  • قابلیت اطمینان بالا
  • تداخل شبکه ای کم
  • ایمن تر
  • کیفیت ثابت ویدئو و پخش جریانی

بزرگترین مزیت ممکن که دوربین های امنیتی سیمی ارائه می دهند قابلیت اطمینان است. به دلیل اتصال فیزیکی بین دوربین ، ضبط کننده و روتر از طریق کابل ها ، سیستم کمتر در معرض مشکلات اتصال و تداخل دستگاه های دیگر است. همچنین سیستم به دلیل ضریب اطمینان بالا مستعد ابتلا به نوسانات پهنای باند نیست و کیفیت فیلم در کل عالی و ثابت است. یک سیستم 4K فیلم ها را با کیفیت 4K پخش می کند و به دلیل دریافت ضعیف به 720p نمی رسد.

به دلیل کار سیستم در شبکه بسته ، نمی توان آن را به صورت بی سیم هک کرد ، این امر باعث می شود داده های ثبت شده در سیستم از امنیت و محافظت در برابر هکرها برخوردار شوند . نکته ای که در اینجا باید به آن توجه شود این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که سیستم 100٪ بدون خطر باشد. احتمال قطع شدن سیم ها توسط سارقین و مزاحمان بالقوه وجود دارد ، به همین دلیل کاملاً مخفی نگه داشتن سیم ها و پنهان کردن آنها از دید ایده آل است.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید