تعویض آنتن WiFi در روتر بی سیم

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

تعویض آنتن WiFi در روتر بی سیم

تعویض آنتن WiFi در روتر بی سیم

روترهای شبکه بی سیم حاوی آنتن های Wi-Fi هستند که سیگنال ها را به یک اندازه در همه جهات منتشر می کنند. این آنتن ها همه طرفه نامیده می شوند و تنظیم و قرارگیری روتر را آسان می کنند. هنگامی که روتر در مرکز خانه نصب می شود و کلاینت های بی سیم در اتاق ها توزیع می شوند ، یک آنتن همه جانبه سیگنال را به گوشه گوشه خانه هدایت می کند.

بهبود عملکرد روتر

گاهی اوقات ، بهتر است آنتن داخلی روتر را با آنتن دیگری جایگزین کنید. یک آنتن همه جانبه می تواند در رسیدن به مسافت های طولانی مشکل داشته باشد زیرا قدرت سیگنال دهی آن در همه جهات گسترش می یابد. این می تواند منجر به یک “نقطه کور یا مرده” در خانه یا محل کار شما شود ، جایی که سیگنال به آن نمی رسد.

بهبود عملکرد روتر با آنتن های جدید:

آنتن همه طرفه موجود را با آنتن همه جانبه قوی تر جایگزین کنید.
آنتن همه طرفه موجود را با یک آنتن جهت دار جایگزین کنید.
یک آنتن خارجی همه جانبه یا جهت دار به روتر اضافه کنید.

تعویض آنتن

وب سایت سازنده روتر خود را بررسی کنید. ممکن است بتوانید آنتن های جایگزین پیشرفته را برای یک روتر مدل خاص خریداری کنید. حتی اگر سازنده آنتن های جایگزینی نداشته باشد ، می توانید در سایت های فروشگاهی به دنبال آن ها بگردید.

قبل از خرید آنتن ، استاندارد شبکه روتر خود را تعیین کنید. ممکن است فناوری بی سیم N یا بی سیم AC (به ترتیب 802.11n یا 802.11ac) یا مشخصات دیگری باشد. شما باید یک آنتن سازگار بخرید. ارتقاء آنتن های روتر به هیچ ابزاری نیاز ندارد. کافی است آنتن های قدیمی را بیرون آورده و جایگزین ها را متصل کنید.

تعویض آنتن WiFi در روتر بی سیم

افزودن آنتن خارجی

برخی از تولید کنندگان روتر آنتن های همه جانبه و جهت دار خارجی را می فروشند که قوی تر از آنتن داخلی روتر هستند. یک آنتن همه جانبه قوی تر به احتمال زیاد به مکان های دور و کور در محل کار یا خانه می رسد.

از آنجا که اتصالات Wi-Fi به فاصله حساس هستند ، اتصال قوی تر اغلب منجر به افزایش عملکرد شبکه می شود. بسیاری از روترها یک جک آنتن خارجی ارائه می دهند که امکان اتصال ساده برای آنتن جدید را فراهم می کند. قبل از سفارش آنتن جدید ، برای اطلاع از جزئیات ، مستندات محصول روتر را مطالعه کنید.

آنتن های جهت دار

با استفاده از یک آنتن جهت دار که افزایش گیرندگی سیگنال را در جهت خاصی افزایش می دهد ، می توان محدوده Wi-Fi بیشتری را به دست آورد. با تمرکز سیگنال ، یک آنتن پرقدرت باعث می شود سیگنال بهتر کنترل شود و به سمت ناحیه ای از خانه که دستگاه های بی سیم در آن قرار دارند ، هدف قرار گیرد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید