خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

تجهیزات اتاق های مانیتورینگ

تجهیزات اتاق های مانیتورینگ

اتاق کنترل مقر اصلی جلسه است و تجهیزات اتاق های مانیتورینگ بسیار مهم هستند. خواه یک جلسه در یک مکان کنفرانس کوچک برای جلسه معلم، یک مرکز آموزش پزشکی، یک اتاق بزرگ برای هیئت مدیره یا حتی مواردی حتی بزرگتر باشد، وجود یک مرکز برای اطمینان از اینکه همه چیز قبل، در طول و بعد از جلسه بدون مشکل پیش می رود، ضروری است. با وجود تکنولوژی و محصولات پیشرفته A / V امروزه، هر مرکزی این کار را انجام نمی دهد. برخی از این محصولات بسیار پیشرفته، نسبتاً بزرگ و گاهاً پیچیده هستند، به همین دلیل متخصصان باید از عهده آنها برآیند (و دیگران را نیز برای این کار آموزش دهند!). با توجه به این موضوع، برای نگهداری از جدیدترین تجهیزات دیداری و شنیداری، به نوع مناسبی از مرکز نیاز است.

تجهیزات اتاق های مانیتورینگ

انواع مراکز عملیاتی

به طور معمول، یک اتاق کنترل باید بتواند از فناوری موجود در آن استفاده کند. این بدان معنی است که باید در فضای خوبی قرار داشته باشد که به اندازه کافی نزدیک منطقه جلسه باشد تا بتواند Wi-Fi و سایر اتصالات را داشته باشد.

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

همچنین باید اندازه خوبی داشته باشد تا بتواند جدیدترین فناوری مورد نیاز برای ارتباطات کارآمد را به درستی در خود جای دهد. معمولاً چنین مناطقی باید کاملاً مطابق با نیازهای شرکت طراحی شوند، اما گاهی اوقات می توانند برای تأمین نیازهای کسب و کار یا امکانات آموزشی به روز شوند.

تجهیزات اتاق های مانیتورینگ

جدیدترین تجهیزات موجود چیست؟

مجموعه وسیعی از تجهیزات صوتی و بصری وجود دارد که به موثرتر شدن ارتباط کمک می کند. محصولات تحت دسته هایی مانند موارد زیر قرار می گیرند:

  • کنفرانس صوتی / تصویری: این یک دسته است که شامل تعدادی از محصولات مختلف است که در مراکز مختلف عملیاتی کار خواهند کرد. این محصولات A / V می توانند از اشتراک داده ها و تماس های صوتی چند نفره گرفته تا سیستم های کنفرانس ویدیویی با کیفیت بالا و دوربین ها، نیازهای کنفرانس کوچک و بزرگ را به طور یکسان برآورده کنند.
  • پخش جریانی ویدیو:پخش مستقیم وب، محصولات پخش ویدئو که به منظور افزایش پخش و اشتراک گذاری و راه حل های آموزش ویدئو طراحی شده اند در این گروه قرار می گیرند. وقتی یک کنفرانس بین دو فضای مختلف برگزار شود، هر یک از اینها می تواند راه حل کامل باشد.
  • سیستم های کنترل: اینها شامل سیستم های کنترل پنل رومیزی و رابط های کاربری سفارشی با ریموت های بی سیم است. این دسته همچنین شامل سیستم های تنظیم مبتنی بر وب است که کار با همه انواع ارتباطات را فوق العاده آسان می کند.
  • تخته های سفید تعاملی: این کلاسها و امکانات آموزشی پزشکی مناسب هستند، به دانش آموز بصری کمک می کند تا هر سخنرانی و جلسات را درک کند، بدون توجه به آنچه که آموزش داده می شود.
  • پروژکتورها: یکی دیگر از تقویت کننده های کمک بصری، پروژکتورها می توانند روشی عالی برای بهتر ارائه و درک آن بسیار ساده تر ارائه دهند.
  • دوربین های سند: اینها برای کمک به نشان دادن نقاشی های دقیق، تصاویر در زمان واقعی و تصاویر سه بعدی در مخاطبان بزرگتر استفاده می شوند.
  • نمایشگرها: کاملاً قابل توضیح است، اما این موارد به تصاویر و سایر مطالب آموزشی نیز کمک می کنند. وقتی صفحه نمایش به خطر بیفتد، واقعاً می تواند باعث صاف شدن یک جلسه شود. با این وجود، با داشتن یک مرکز عملیاتی عالی در پشت صحنه، می توان از نمایشگرها برای نمایش تصاویر با وضوح بالا و فیلم های زنده برای کل مخاطبان استفاده کرد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید