بهترین قفسه های سرور برای خانه و دفتر

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین قفسه های سرور برای خانه و دفتر

بهترین قفسه های سرور برای خانه و دفتر

تعداد زیادی از افراد به دنبال رک های سرور به اندازه “خانه” یا “دفتر” خود هستند ، اما معمولاً سوالاتی را درباره میزان فضا ، عمق و امنیت مورد نیاز پیگیری می می کنند. ما به جای اینکه به ابعاد سرورها و رک ها بپردازیم ، قصد داریم بهترین گزینه ها را برای یک فضای کوچک با شما به اشتراک بگذاریم.

قفسه های دسکتاپ

وقتی صحبت از نصب سرورها روی میز شما می شود ، بهترین گزینه کیت های Rack-to-Tower یا Desktop Racks هستند. بزرگترین تفاوت بین آنها این است که کیت های Rack-to-Tower فقط از یک سرور پشتیبانی می کنند و در حال حاضر ، ما به دنبال رک های کامل هستیم. دسکتاپ رک ها در هر دو حالت 4 پست و 2 پست وجود دارد. نسخه 4 post به دلیل 4 زمینه پشتیبانی برای تنظیمات کامل سرور عالی است. همچنین گزینه های محصور شده ای وجود دارد که برای امنیت بیشتر قفل می شوند. به دلیل وزن و اندازه قابل کنترل ، این قفسه ها را می توان در قفسه بالای میز خود یا در کمد قرار داد .

قفسه های سنتی ، برای فضاهای اختصاصی 

اگر تجهیزات بیش از حد لازم برای قرار دادن دارید ، ممکن است یک قفسه معتبر و سنتی را انتخاب کنید. اگر فرزند یا هم اتاقی دارید ، ممکن است بخاطر ویژگی های امنیتی آن ، فکر خرید یک قفسه محصور را داشته باشید. برخلاف قفسه های قاب باز ، این صفحات در قسمت جلو ، پشت و کناره ها قرار دارند. این بدان معنی است که انسان به طور تصادفی نمی تواند یک دکمه را فشار دهد یا کابل شبکه را بکشد. قفل اکثریت از جلو و عقب برای محافظت بیشتر وجود دارد.

بهترین قفسه های سرور برای خانه و دفتر

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور،پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد. 

قفسه های دیواری

اگر به کمتر از 10U فضای دندانه دار نیاز دارید و نمی توانید فضایی را برای گذاشتن یک شی بزرگ در اتاق یا کمد خود پیدا کنید ، قفسه های نصب شده روی دیوار یک راه حل عالی است. بسته به ترجیح شما دو نوع مختلف وجود دارد. قفسه های نصب شده روی دیوار که دارای 2 منطقه پشتیبانی هستند و اساساً تجهیزات IT را آویزان می کنند ، گسسته ترین انواع هستند. آنها از نظر فنی هیچ “پستی” ندارند ، اما بسیار شبیه قفسه دسکتاپ 2 پسته است که به پهلو چرخانده شده است. حتی می توانید آنها را با قفل محصور کنید.

گاهی باید خلاقیت به خرج دهید

نصب تجهیزات فناوری اطلاعات در یک فضای کوچک به خودی خود یک چالش است ، اما انجام چنین کار امنیتی مسئله دیگری است. درست مثل ایجاد یک مرکز تمیز رسانه در خانه ، گاهی اوقات باید خلاق باشید. رک های دیواری را می توان روی سقف یا زیر میز نصب کرد ، قفسه های رومیزی می توانند درون کمد قرار بگیرند و قفسه های سنتی یک راه حل عالی برای اتاق های اختصاصی است.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید