بهترین برند دوربین مداربسته (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین برند دوربین مداربسته (بخش دوم)

بهترین برند دوربین مداربسته (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله بهترین برند دوربین مداربسته ، پیشنهاد می شود بخش اول این مقاله را مطالعه بفرمایید.

دوربین مداربسته سیم دار یا بی سیم ؟

دوربین های مداربسته سیمی که به آن سیستم های DVR (ضبط کننده فیلم دیجیتال) نیز می گویند ، همراه با دستگاه ضبط متصل به منبع برق و اینترنت با استفاده از کابل استفاده می شوند. می توان آنها را از طریق یک سیم جداگانه متصل به برق و اینترنت یا با استفاده از کابل Power over Ethernet (PoE) ، فقط به یک کابل که هم برق و هم اتصال اینترنت نیاز دارد ، متصل کرد.

دوربین های مداربسته بی سیم از طریق کابل به منبع برق متصل می شوند و از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می شوند و فیلم های ضبط شده را در یک دستگاه ذخیره سازی محلی یا ابری بارگذاری می کنند. تفاوت اصلی بین دوربین مداربسته سیمی و بی سیم این است که فیلم ضبط شده در سیستم های بی سیم از دوربین به دستگاه بی سیم به دستگاه ضبط منتقل می شود ، در حالی که سیستم های سیمی کاملاً از طریق کابل کار می کنند. با این وجود هر دو به برق سیم دار نیاز دارند.

ادغام ها

دوربین های مدار بسته بخشی از یک راه حل جامع امنیتی است که شامل هشدارهای دزدگیر ، سیستم های کنترل دسترسی و چراغ های هوشمند می شود. به طور مستقل ، آنها مزایای زیادی در امنیت مال شما فراهم می کنند ، اما وقتی یکپارچه شوند ، کاملاً می توان نهایت استفاده را از آنها برد.

دوربین های امنیتی می توانند با هشدارهای متجاوز به محض شناسایی انواع خاصی از حرکات ، با کنترل دسترسی برای فعال سازی مکانیسم قفل خودکار و با چراغ های هوشمند امنیتی ، یک زنگ هشدار را فعال کنند تا بلافاصله منطقه را روشن کند.

بهترین برند دوربین مداربسته (بخش دوم)

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

اهمیت نظارت بر دوربین مداربسته

یک سیستم دوربین مدار بسته طیف وسیعی از مزایا را برای صاحبان املاک فراهم می کند و در ترساندن مزاحمان بسیار موثر است . در اینجا تمام مزایای نصب سیستم مداربسته با کیفیت بالا با ویژگی های پیشرفته ذکر شده است:

بازدارندگی جرم

هنگامی که نوبت به بازدارندگی از جرم می رسد ، دوربین های مدار بسته در بالای لیست قرار دارند و یکی از اولین مواردی است که مجرمان هنگام انتخاب هدف به دنبال آن می گردند . حضور آنها انواع مجرمان از جمله سارقین ، متجاوزان و افراد خرابکار را از بین می برد زیرا هیچ کس نمی خواهد مرتکب جنایت شود و در معرض دوربین قرار گیرد.

فقط ایده نظارت و ضبط شدن برای ترساندن متجاوزانی که قصد ورود به اموال شما را دارند کافی است ، به همین دلیل آنها همیشه سعی می کنند از املاک تحت نظارت دوربین مداربسته دوری کنند. دوربین های مداربسته فقط از تهدیدات خارجی مانند نفوذ ، سرقت و تخریب محافظت نمی کنند ، بلکه تهدیدات داخلی مانند خسارت و سرقت توسط سرنشینان و کارمندان ناراضی را نیز محافظت می کند.

شواهد ثبت شده

یک سیستم مداربسته با کیفیت خوب نه تنها مجرمان بالقوه را نمی ترساند بلکه در صورت ارتکاب جرم مدارکی نیز ارائه می دهد. با استفاده از فیلم در زمان واقعی و ضبط شده ، می توان مظنونین را به راحتی شناسایی کرد و احتمال گرفتار شدن آنها را افزایش داد. این سهولت شواهد و ردپایی که سارقین از خود به جای می گذارند می تواند به ضرر آنها باشد در صورتی که سعی در سرقت از اموال تحت نظارت دوربین مداربسته داشته باشند.

بهترین برند دوربین مداربسته (بخش دوم)

نظارت از راه دور

بسیاری از دوربین های مداربسته که با استفاده از اینترنت کار می کنند ، نظارت از راه دور را ارائه می دهند که به کاربران امکان می دهد به تصاویر ضبط شده هم در زمان واقعی و هم به عنوان یک ویژگی پخش از یک مکان از راه دور دسترسی داشته باشند.

این امر به آنها این مزیت را می دهد که مجبور نباشند از نظر فیزیکی در ملک حضور داشته باشند تا بررسی آنچه اتفاق می افتد را انجام دهند. نظارت از راه دور همچنین برای سرویس های حرفه ای نظارت بر دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد که کارشناسان آموزش دیده از مرکز نظارت بر خارج از منزل شما را تحت نظر دارند. شبانه روز بر منطقه نظارت می شود تا مراقب هرگونه فعالیت مشکوک باشند. در صورت نفوذ ، افراد و مقامات مربوطه بلافاصله مطلع می شوند.

ایمنی و امنیت

یک سیستم دوربین مداربسته موثر نه تنها از تهدیداتی مانند سرقت و نفوذ محافظت می کند ، بلکه به حفظ یک محیط سالم و ایمن برای همه ساکنین املاک نیز کمک می کند. این امر می تواند به ویژه در محل های کار که خشونت و آزار و اذیت موضوعات جدی است مفید باشد. وجود دوربین های مدار بسته از وقوع چنین حوادثی جلوگیری خواهد کرد زیرا مرتکبان می دانند که به دلیل اقدامات خود ضبط ، گرفتار و توبیخ می شوند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید