بهترین برند دوربین مداربسته (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین برند دوربین مداربسته (بخش اول)

انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته (بخش اول)

با وجود بسیاری از مارک ها و گزینه های عالی ، انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته برای ملک شما چالش برانگیز است ، به خصوص اگر در مورد نیاز خود مطمئن نیستید و دچار شک هستین. شما می توانید با ارزیابی و درک نیازهای امنیتی خاص خود و سپس پاسخ دادن به چند سوال مربوط به سیستم دوربین مدار بسته برای محدود کردن گزینه ها اقدام کنید. در ابتدا ، بیایید محبوب ترین انواع دوربین های مدار بسته موجود در بازار را بررسی کنیم. آنها عبارتند از:

  • دوربین های مداربسته گلوله ای
  • دوربین های مداربسته گنبدی
  • دوربین های مدار بسته C-Mount
  • دوربین های PTZ Pan / Tilt / Zoom
  • دوربین های مدار بسته روز / شب
  • دوربین های مدار بسته مادون قرمز / دید در شب
  • دوربین های مدار بسته شبکه / IP
  • دوربین های مدار بسته بی سیم
  • دوربین های مداربسته با وضوح بالا (HD)

حال ، اجازه دهید مشخصات را بررسی کنیم:

اندازه سیستم

دوربین های مدار بسته بسته به اندازه و شکل سیستم می توانند به عنوان یک بازدارنده قابل مشاهده یا پنهان استفاده شوند. مکانی که سیستم را نصب می کنید و مواردی که می خواهید نظارت کنید نقش مهمی در تعیین نوع انتخاب شما دارد. بدون توجه به نوع ، طبق قانون شما ملزم به نصب تابلویی هستید که نشان می دهد منطقه تحت نظر است. با زیر نظر گرفتن منطقه ی مسکونی یا محل کارتان می توانید با خیال راحت به تمامی امور رسیدگی کنید و همه موارد را زیر نظر بگیرید.

شرایط روشنایی

دوربین های مدار بسته برای ضبط تصاویر واضح به نور کافی نیاز دارند. روشنایی تاریک ممکن است منجر به ایجاد تصاویر نامشخص شود که برای هیچ کس فایده ای نداشته باشد. دوربین های خاصی وجود دارد که مخصوصاً در تاریکی و در شرایط نوری چالش برانگیز کار می کنند و مارک های مختلفی وجود دارد که برای سهولت در مسئله ، نور دید در شب یا مادون قرمز را ارائه می دهند. یکی از این برندها ، برند داهوا می باشد که دوربین هایی با مادون قرمز تولید می کند و می تواند برای دید در شب مفید باشد.

انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته (بخش اول)

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

وضوح و کیفیت دوربین

دوربین های مدار بسته دارای رزولوشن های متنوعی هستند و منطقه و موضوعاتی که می خواهید آنها را کنترل کنید عمدتا نوع وضوح مناسب برای شما را تعیین می کند. تصاویر تاریک ، مبهم و تاری در کشف و حل جرم بی فایده می شود ، بنابراین ، حداقل وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل یا بیشتر توصیه می شود.

میدان دید

میدان دید کل مساحت دوربین است. هرچه میدان دید گسترده تر باشد ، منطقه بیشتری تحت پوشش قرار می گیرد و دوربین های کمتری را باید در ملک خود نصب کنید. برخی از دوربین ها دارای نمای گسترده پیش فرض هستند ، در حالی که دوربین های دیگر دارای لنزهای قابل تنظیم با ویژگی های متحرک ، بزرگنمایی و کج هستند.

مشاهده از راه دور

سیستم های مداربسته فقط در محل فیلم ضبط شده را مشاهده نمی كنند بلكه درصورتی كه به اینترنت دسترسی داشته باشید ، می توانید از هرجای دنیا فیلم زنده را مشاهده كنید. اگر می خواهید همیشه به سیستم دوربین مدار بسته خود متصل باشید ، بهتر است یک مارک و نوع دوربین را انتخاب کنید که روی جدیدترین فناوری ها متمرکز باشد زیرا مدل های قدیمی این ویژگی جذاب را ارائه نمی دهند.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید