بهترین برندهای دوربین مدار بسته

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین برندهای دوربین مدار بسته

بهترین برندهای دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته یکی از پرکاربردترین فناوری ها در جهان است. امروزه حدود 770 میلیون دوربین مدار بسته در سراسر جهان نصب شده است که اکثر آنها در چین یافت می شوند. دوربین های مدار بسته یکی از بهترین روش ها برای نظارت و محافظت از اموال شما در برابر تهدیداتی مانند دسترسی غیرمجاز ، سرقت و تخریب است.

با توجه به مزایای بی نظیر دوربین مداربسته و افزایش تقاضا ، قابلیت های دوربین های مدار بسته با ویژگی های پیشرفته ای مانند اتصال پروتکل اینترنت (IP) و دسترسی از راه دور که اکنون به راحتی در دسترس است و همچنین بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با چند سال گذشته ، در حال بهبود است. هنگام نصب دوربین مداربسته بر روی ملک خود ، باید یک دوربین مناسب را برای حداکثر کارایی انتخاب کنید. برند نقش بسیار خوبی در عملکرد سیستم دارد و مارک های مداربسته بی شماری در بازار محصولات پیشرفته ارائه می شود. با این حال ، چند برند از نظر کیفیت و خدمات از بقیه برجسته هستند.

برای آگاهی از محبوب ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان برای نیازهای امنیتی خود ، ادامه مطلب را بخوانید :

محبوب ترین برند های مداربسته

از جمله محبوب ترین برند های دوربین مداربسته در سراسر جهان عبارتند از:

  • هایک ویژن
  • داهوا
  • هانوا تکوین
  • IDIS

HIKVISION

هایک ویژن طیف کاملی از راه حل های امنیتی جامع را ارائه می دهد و در لیست محبوب ترین مارک های دوربین مداربسته جهان قرار دارد. هایک ویژن که به طور گسترده در تحقیق و توسعه برای ادامه نوآوری محصول سرمایه گذاری کرده است ، یک تولید کننده و تأمین کننده سیستم های دوربین مداربسته چینی است و بیش از 40،000 کارمند در 59 شرکت تابعه و شعبه بین المللی دارد.

این راه حل های امنیتی متناسب با صنعت و برنامه هایی را شامل می شود که شامل سیستم های مداربسته مسکونی و تجاری مخصوص خرده فروشی ، آموزش ، بانکداری ، ساختمان و ترافیک است. این برند مجموعه گسترده ای از محصولات شبکه و توربو HD را که شامل ضبط کننده های ویدیویی شبکه (NVR) ، دوربین های PTZ و دوربین مداربسته برای کاربردهای خاص است ، ارائه می دهد.

ارائه دوربین های مداربسته هایک ویژن با ارائه تصاویر با کیفیت بالا از طیف وسیعی از راه حل های روشنایی ، مبتنی بر فناوری عمیق یادگیری است که امکان شناسایی چهره و همچنین شناسایی وسیله نقلیه را فراهم می کند.

بهترین برندهای دوربین مدار بسته

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

DAHUA

داهوا شرکت چینی دیگری است که محصولات و خدمات نظارت تصویری با فناوری پیشرفته را به انواع بازارها از جمله دولت ها ، ساختمان ، خرده فروشی ، زیرساخت های حیاتی و امنیت عمومی می فروشد. این مارک که در 180 کشور و منطقه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد ، راه حل ها و محصولات امنیتی را به مشتریان بزرگ مانند نمایشگاه بین المللی واردات چین و بازی های المپیک ریو ارائه داده است.

Dahua Technology تجربه مشتری مداری را فراهم می کند و کیفیت و خدمات عالی را برای طیف وسیعی از دوربین های شبکه و PTZ با استفاده از فن آوری های کلیدی ارائه می دهد که حداکثر امنیت و حفاظت را تضمین می کند.

HANWHA TECHWIN

Hanwha Techwin در سال 1977 تاسیس شد و در لیست رهبران جهانی در نظارت تصویری قرار دارد. آنها دوربین های مدار بسته خود را در کره جنوبی ، چین و ویتنام تولید می کنند که بیشتر فروش آنها از بازار کره جنوبی است. Hanwha Techwin با سرمایه گذاری کلان در تحقیق و توسعه برای تأمین بازار در حال تحول و نیازهای امنیتی خود ، محصولات خود را از طریق بیش از 16000 شبکه در سراسر اروپا ، آمریکا ، آسیا و خاورمیانه به فروش می رساند.

این برند با در اختیار داشتن فناوری هایی مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی ، مجموعه کاملی از راه حل های نظارت تصویری از دوربین ها گرفته تا نرم افزار مدیریت یکپارچه را ارائه می دهد.

IDIS

IDIS یک شرکت امنیتی جهانی است که مقر اصلی آن در کره جنوبی است و طیف گسترده ای از راه حل های نظارت تصویری را برای بازارهای تجاری و عمومی تولید و توزیع می کند. IDIS که در بیش از 50 کشور جهان و با بیش از 100 شریک استراتژیک در سراسر جهان فعالیت می کند ، یک رهبر بازار دوربین های مداربسته است.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید