بهترین برنامه ها برای تبدیل عکس به PDF

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بهترین برنامه ها برای تبدیل عکس به PDF

بهترین برنامه ها برای تبدیل عکس به PDF

فایل‌های PDF امروزه به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، عمدتاً به دلیل این که قابل ویرایش نیستند. اگر برای اسکن اسناد، چه برای ارسال ایمیل یا چاپ به برنامه‌هایی نیاز داشته باشید، به راحتی می‌توانید این کار را در مورد متون انجام دهید. برنامه‌های بسیار خوبی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند متن را به PDF تبدیل کنید، اما بهترین برنامه‌ها برای انجام این کار برای عکس چطور؟

به عنوان مثال، خود مایکروسافت ورد یا اکسل به شما این امکان را می‌دهند که مستقیماً به عنوان PDF ذخیره کنید و امکان تبدیل PDF به متن در مک وجود دارد. اما وقتی می‌خواهید عکس‌ها را به فایل‌های پی دی اف تبدیل کنید چطور؟ نگران نباشید، به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین برنامه‌های کاربردی برای استفاده را برای شما در این مقاله آورده‌ایم.

Adobe Scan

Adobe Scan یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه‌ها برای تبدیل عکس به PDF است. این به شما امکان می‌دهد از دوربین تلفن همراه خود برای اسکن هر سند متنی یا تصویر استفاده کنید. علاوه بر این، با آن می‌توانید به تصاویر گالری یا فایل‌های ذخیره شده در تلفن همراه خود نیز دسترسی داشته باشید و آنها را به PDF تبدیل کنید.

استفاده از Adobe Scan آسان است و همچنین به شما امکان می‌دهد اسکن‌ها و فایل‌های ذخیره شده خود را با Adobe Document Cloud و Adobe Creative Cloud همگام سازی کنید. در حالی که این برنامه رایگان است، بسته‌های درون برنامه‌ای را با ابزارهای اضافی ارائه می‌دهد. این برنامه برای اندروید و iOS در دسترس است.

ToPDF

با ToPDF می‌توانید عکس‌ها را از طریق هر یک از بهترین مرورگرهای وب به PDF تبدیل کنید. به عنوان یک پلتفرم وب، می‌توانید عکس‌های ذخیره‌شده در JPG را به PDF تبدیل کنید و همچنین فایل‌های PDF را به انواع دیگر اسناد مانند DOC، JPG، PNG، در میان گزینه‌های دیگر تبدیل کنید.

علاوه بر این، از طریق ToPDF می توانید اسناد PDF مختلف را ترکیب کرده و آنها را به یک پی دی اف تبدیل کنید.

بهترین برنامه ها برای تبدیل عکس به PDF

Image to PDF Converter

Image to PDF Converter یک برنامه فوق العاده ساده است که یکی از بهترین‌ها برای تبدیل هر عکس به PDF است زیرا واقعا آسان است. این دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید، به شما این امکان را می‌دهد تا هر تعداد عکس را که می‌خواهید از گالری گوشی خود انتخاب کنید، آنها را در صفحات و به ترتیب مناسب سازماندهی کنید و همه چیز را به یک فایل PDF تبدیل کنید.

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی عکس‌ها را از یک رابط کاربری فوق العاده کاربر پسند به PDF تبدیل کنید. وب سایت تبدیل تصویر به PDF کاملا رایگان است و برای اندروید در دسترس است.

Photo PDF Converter

Photo PDF Converter یک برنامه عالی است که به شما امکان می‌دهد نه تنها تصاویر JPG خود را به فرمت فایل PDF تبدیل کنید، بلکه می‌توانید از بین الگوها نحوه سازماندهی طرح بندی هر صفحه را نیز انتخاب کنید. چه نمایش چندین تصویر در یک شبکه، چه قرار دادن آنها در کنار متن در ستون‌های جداگانه، با Photo PDF Converter به گزینه‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید