خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

انواع کابل فیبر نوری بخش دوم

انواع کابل فیبر نوری بخش دوم

قبل از مطالعه این مقاله (انواع کابل فیبر نوری بخش دوم) ، توصیه می شود بخش اول را مطالعه کنید.

کابلهای سیستم های کورنینگ LST Freedm

کابلهای سیستمهای کورنینگFREEDM® LST are کابلهای داخلی / خارجی کاملاً ضد آب و دارای مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش با درجه  OFNR هستند. این کابل DRY innovative نوآورانه با فناوری انسداد آب، نیاز به ترکیب سنتی برای جاری شدن سیلاب را از بین می برد و تهیه کابل کارآمدتر و سازگار با صنایع دستی را فراهم می کند. در 62.5 میکرون، 50 میکرومتر،Singlemode  و نسخه های ترکیبی موجود است.

کابل لوله سست خشک در فضای باز  Krone

خط ابتکاری KRONE از کابل های لوله شل در محیط داخلی / خارجی برای پاسخگویی به تمام سختگیری های محیط خارج گیاه و درجه بندی آتش لازم برای نصب در داخل ساختمان طراحی شده است. این کابل ها پرکننده ژل کابل های سنتی به سبک لوله های شل با پلیمرهای فوق العاده جاذب را از بین می برد.

انواع کابل فیبر نوری (بخش دوم)

کابل لوله شل

طراحی مدولار کابل های لوله شل به طور معمول حداکثر 12 فیبر در هر لوله بافر با حداکثر تعداد فیبر کابل بیش از 200 فیبر را در خود جای می دهد. در طراحی کابل با لوله شل ، لوله های بافر پلاستیکی دارای کد رنگی و محافظت از الیاف نوری ، به شناسایی و استفاده از الیاف موجود در سیستم نیز کمک می کند. یک ترکیب پر کننده ژل مانع از نفوذ آب می شود. طول بیش از حد فیبر (نسبت به طول لوله بافر) فیبرها را در برابر فشارهای نصب و بارگذاری محیط زیست عایق بندی می کند. کابل های لوله شل می توانند همه دی الکتریک یا اختیاری باشند.

کابل لوله شل برای تحمل دمای خارج و شرایط رطوبت بالا طراحی شده است. این الیاف به طور آزاد در لوله های بافر پر از ژل بسته بندی می شوند تا آب را دفع کنند.

برای استفاده در بین ساختمانهایی که از عناصر خارجی محافظت نمی شوند توصیه می شود. کابل لوله شل از داخل ساختمان محدود شده است، به طور معمول اجازه می دهد ورودی از 50 فوت بیشتر نشود کدهای محلی خود را بررسی کنید.

کابل هوایی

کابل هوایی سهولت نصب را دارد و باعث کاهش زمان و هزینه می شود. کابل شکل 8 به راحتی می تواند بین فیبر و پیام رسان جدا شود.

کابل ترکیبی

کابل های ترکیبی با سهولت نصب الیاف چند حالته و تک حالته، همه مزایای بزرگ کابل های داخلی / خارجی استاندارد را دارند. کابلهای کامپوزیت فیبر نوری همراه با سیمهای 14 سنج مناسب را برای استفاده های مختلف از جمله برق، اتصال به زمین و سایر کنترل های الکترونیکی ارائه می دهند.

 

انواع کابل فیبر نوری (بخش دوم)

انواع کابل فیبر نوری بخش دوم

کابل زره پوش

در صورت لزوم می توان از کابل زره پوش برای محافظت از جوندگان در دفن مستقیم استفاده کرد. این کابل بدون ژل پر شده است و همچنین می تواند در کاربردهای هوایی نیز مورد استفاده قرار گیرد. زره پوش را می توان جدا کرد و کابل داخلی را برای هرگونه استفاده در محیط داخلی / فضای باز مناسب می کند.

دود کم هالوژن صفر  (LSZH)

کابل های هالوژن کم دود صفر به عنوان جایگزین برای کاربردهای فاقد هالوژن ارائه می شوند. کمتر سمی و سرعت اشتعال آنها بسیار مناسب برای بسیاری از تاسیسات بین المللی است. ما آنها را در بسیاری از سبک ها و همچنین در طرح های ساده، دوبلکس و 1.6 میلی متر ارائه می دهیم.

کابل های هالوژن از نوع رایزر است و فاقد ژل آبگرفتگی است و این امر نیاز به نقطه جداگانه جداگانه را غیر ضروری می کند.

از آنجا که splicing حذف می شود، سخت افزار پایان کار و زمان کار کاهش می یابد، در وقت و هزینه صرفه جویی می کنید. کابل های هالوژن ممکن است مستقیماً از طریق رایزرها به یک توپی شبکه مناسب یا کمد اتصال برای اتصال متصل شود.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید