امکاناتی که مخابرات در زمینه فیبرنوری ارائه میدهد

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

امکاناتی که مخابرات در زمینه فیبرنوری ارائه میدهد

امکاناتی که مخابرات در زمینه فیبرنوری ارائه میدهد

اپراتورهای مخابراتی برای افزایش سهم ذهنی مشتریانی که به طیف گسترده ای از گزینه های سرگرمی و مشاغل دسترسی دارند که می توانند به شدت به شبکه های تلفن همراه و خدمات مشابه اعتماد کنند تا کار را انجام دهند ، رقابت فزاینده ای دارند. پهنای باند اینترنت هنوز هم در خانه ها و مشاغل مهم است ، اما خدمات از جمله تلویزیون کابلی با رقابت شدید جریان ویدئو فوق العاده و طیف متنوعی از منابع دیگر روبرو هستند. در نتیجه نیاز به نوآوری در بخش مخابرات می باشد. در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با امکاناتی که مخابرات در زمینه فیبرنوری ارائه میدهد توضیحاتی را ارائه دهیم.

مطالعه اخیر از Pyramid Research نشان داده است که سرمایه گذاری در فیبر به محل (FTTH) ، چه برای یک خانه و چه برای مشاغل ، در واکنش به افزایش خدمات چند نفره بسیار مهم است. مدل کسب و کار چند نفره به مخابرات فرصتی می دهد تا خدمات پهنای باند ، صوتی ، تلویزیونی و مشابه خود را با هم ترکیب کنند تا با قیمت جذاب تری در دسترس باشند. این امر منجر به ارائه یک بسته خدمات رقابتی تر می شود که می تواند به پیشرفت مخابرات کمک کند. با این حال ، ارائه این سرویس ها به افزایش زیرساخت های شبکه اصلی بستگی دارد.

امکاناتی که مخابرات در زمینه فیبرنوری ارائه میدهد

تمام این قابلیت ها به زیرساخت های FTTH بستگی دارد تا مقدار زیادی داده را به کاربران منتقل کند، به ویژه با توجه به اینکه بسیاری از مخابرات گزینه های پخش ویدئو و راه حل های DVR ابری را برای همراهی با سیستم های تلویزیونی معمول ارائه می دهند. همه این فناوری ها به شبکه بستگی دارند و FTTH بسیار حیاتی است.

جهت مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء و پیاده سازی کلیه خدمات اکتیو و پسیو سیستم های GPON متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … میباشد.

ساده سازی استقرار شبکه در صورتی ضروری است که مخابرات بخواهد یک مزیت رقابتی بدست آورد زیرا موقعیت خود را در یک بازار شلوغ و رقابتی بدست می آورد. سه راه مخابرات برای تسریع در عرضه FTTH شامل موارد زیر است:

1. خلاقیت نشان دادن

سیستم های کابل کشی فیبر نوری مدت هاست که کاملاً سخت بوده و حداقل ظرفیت خم شدن بدون ایجاد اختلال در سیگنال در سیم ها را دارد. در سال های اخیر ، الیاف مقاوم در برابر خمش در این بخش ظهور کرده است و نصب سیستم ها در خانه هایی که نیاز به سیم کشی بین واحدها است واقع بینانه است. مبدل های رسانه ای مقرون به صرفه در اینجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا امکان اتصال بین پیوندهای فیبر خارجی به آن واحد ها و فیبر مقاوم در برابر خمش را در ساختار فراهم می کند. در عین حال ، مبدل های فیبر به اترنت همچنین برای اتصال سیستم های فیبر داخلی به سیستم های اترنت درون هر واحد عمل می کنند.

2. کار با شهرداری ها و پیمانکاران

نیاز به حفر جاده ها ، پیاده روها و زمین ها به منظور ایجاد ترانشه های کابل از مهمترین موانع راه اندازی سیستم های FTTH در وهله اول است. مخابراتی که با شهرداری ها و پیمانکاران محلی همکاری می کنند می توانند زمان انجام پروژه های بزرگ ساختمانی را شناسایی کرده و کابل های خود را در کنار آنها نصب کنند. حتی اگر کابلی نصب می کنید که در حال حاضر ضروری نیست ، افزودن پیوندهای شبکه بیشتر به اکوسیستم FTTH می تواند بسیار ارزشمند باشد ، به ویژه اگر بتوانید سیم های اصلی را در مسیر جاده ها به پایین هدایت کنید.

امکاناتی که مخابرات در زمینه فیبرنوری ارائه میدهد

به عنوان مثال ، مشارکت با یک شرکت ساختمانی که در حال ساخت مسکن جدید است ، به مخابرات اجازه می دهد تا فیبر را به سرعت پهن کند در حالی که شهرداری یا شرکت ساختمانی لوله های جدید و خطوط برق زیرزمینی را نصب می کند.

3- سبد خدمات خود را گسترش دهید

مدت هاست که کسب درآمد یکی از موانع اصلی استقرار FTTH است. سرمایه گذاری فیبر گران است و مصرف کنندگان و مشاغل تمرکز خود را روی قیمت خدمات شبکه می گذارند ، نه لزوماً کیفیت. اگر به کسی که اینترنت با سرعت کافی دارد ، گزینه پرداخت بیشتر برای خدمات سریعتر پرداخت نمی شود. گسترش پروتکل خدمات خود برای ایجاد فرصت ها و مشوق های بیشتر برای به روزرسانی بسیار مهم است. اینترنت سریعتر به تنهایی همیشه برای جلب رضایت مصرف کنندگان یا مشاغل کافی برای یک ارتقا اساسی کافی نیست ، اما شما می توانید با استفاده از خدمات ارزش افزوده که جذابیت راه حل های شما را برای مصرف کنندگان فراهم می کند ، هزینه های خود را به راحتی تأمین کنید.

پیشروی در شرایط متغیر مخابراتی

شرکتهای ارتباطی با نیاز فزاینده ای برای گسترش خدمات خود برای حفظ برتری رقابت خود روبرو هستند. این وضعیت سازمانها را با مشکل مواجه می کند. سرمایه گذاری های استراتژیک FTTH خدمات جدید را ممکن می کند ، اما این راه حل ها برای خرید مشتریان در برنامه های خدمات پیشرفته بسیار مهم است. پروژه های تاکتیکی و مقرون به صرفه FTTH می توانند به مخابرات کمک کنند تا از مزایای بازار متغیر جلو بیفتد و موقعیت آنها را فراهم کند. با اینترنت فیبر نوری پهنای باند بیشتر و کیفیت بهتری از اینترنت را تجربه خواهید کرد. برای تهیه تجهیزات فیبر نوری می توانید به فروشگاه چکاد پردازش مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید