آشنایی با سوئیچ های 2960 سیسکو

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

آشنایی با سوئیچ های 2960 سیسکو

آشنایی با سوئیچ های 2960 سیسکو

سوئیچ های سری Cisco ® Catalyst ® 2960-S سوئیچ هایی با پیکربندی ثابت گیگابیت اترنت هستند که سوئیچینگ لایه 2 کلاس برای برنامه های دسترسی دانشگاه و شعب را ارائه می دهند. آنها از طریق طیف وسیعی از ویژگی های نوآورانه از جمله FlexStack ،Power over Ethernet Plus (PoE +) و Cisco Catalyst SmartOperations، عملیات تجاری قابل اعتماد و ایمن را با هزینه کل کمتر مالکیت امکان پذیر می کنند. حال در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با آشنایی با سوئیچ های 2960 سیسکو توضیحاتی را ارائه دهیم.

Cisco FlexStack تا چهار سوئیچ 2960-S را از طریق یک ماژول اختیاری انباشته می کند. ماژول FlexStack قابل تعویض است و می تواند با نرم افزار LAN Base به هر سوئیچ Cisco Catalyst 2960-S اضافه شود. سوییچ های متصل به نسخه نرم افزار Cisco IOS به طور خودکار ارتقا می یابند و بدون دخالت اضافی به صورت شفاف می پیوندند.

همه سوئیچ های موجود به عنوان یک واحد سوئیچ عمل می کنند. FlexStack یک صفحه داده واحد، پیکربندی واحد و آدرس IP برای مدیریت سوئیچ فراهم می کند. از مزایای آن می توان به هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر از طریق مدیریت ساده و ویژگی های cross-stack از جمله EtherChannel ،SPAN و FlexLink اشاره کرد. توجه داشته باشید که قبل از برداشتن ماژول از یک سوئیچ فعال، ویژگی های cross-stack باید غیرفعال شوند.

آشنایی با سویچ های های 2960 سیسکو

FlexStack همچنین امکان انباشت مخلوط را فراهم می کند: سوئیچ های 2960-S و 2960-SF می توانند با هم ترکیب شوند و ترکیبی از پورت های گیگابیت و اترنت سریع را در یک سوئیچ ارائه دهند.

سوئیچ های سیسکو IP، سیسکو Aironet نقاط دسترسی بی سیم یا سایر دستگاه های پایان سازگار با استانداردPoE / PoE  + PoE نیازی به تأمین برق دیوایس با دستگاههای مجهز به PoE را برطرف نمی کند و هزینه افزودن کابل کشی و مدارهای الکتریکی را که در غیر اینصورت در استقرار تلفن IP و WLAN ضروری است، از بین می برد.

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور،پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

Cisco EnergyWise به تیم های IT امکان می دهد تا با استفاده از صرفه جویی قابل اندازه گیری انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، انرژی مصرفی دستگاه های متصل به شبکه را اندازه گیری و مدیریت کنند. از سیاست های EnergyWise می توان برای کنترل انرژی مصرفی توسط نقاط انتهایی مجهز به PoE، تجهیزات فناوری اطلاعات دسکتاپ و مرکز داده و طیف وسیعی از زیرساخت های ساختمان استفاده کرد. فناوری EnergyWise در تمام سوییچ های سری Cisco Catalyst 2960-S گنجانده شده است.

سوئیچ های سری Cisco Catalyst 2960-S یک CLI برتر را برای پیکربندی و مدیریت دقیق ارائه می دهند. سوئیچ های 2960 ‑ S نیز در طیف گسترده ای از راه حل های مدیریت شبکه Cisco پشتیبانی می شوند.

آشنایی با سویچ های های 2960 سیسکو

سیسکو نخست راه حل های مدیریت شبکه، ارائه مدیریت جامع شبکه چرخه عمر، زیرساخت Cisco Prime کتابخانه گسترده ای از ویژگی های آسان برای فراهم کردن مدیریت اولیه و روزمره شبکه سیسکو را فراهم می کند. Cisco Prime تخصص و تجربه عملیاتی بستر نرم افزاری و سخت افزاری را در مجموعه قدرتمندی از پیکربندی، نظارت، عیب یابی، گزارشگری و ابزارهای مدیریتی گردش کار ادغام می کند.

دستیار شبکه سیسکو یک برنامه مدیریت شبکه مبتنی بر رایانه برای شبکه های تجاری کوچک و متوسط ​​(SMB) با حداکثر 250 کاربر طراحی شده است و از قابلیت مدیریت و پیکربندی شبکه متمرکز برخوردار است. این برنامه همچنین دارای یک رابط گرافیکی بصری است که در آن کاربران می توانند به راحتی خدمات مشترکی را از طریق سوئیچ ها، روترها و نقاط دسترسی سیسکو اعمال کنند.

سوئیچ های سری Cisco Catalyst 2960-S با مجموعه ویژگی های LAN Base و LAN Lite در دسترس هستند. مدل های LAN Lite عملکرد و مقیاس پذیری کمتری را برای استقرارهای کوچک با نیازهای اساسی فراهم می کنند. توجه داشته باشید که هر مدل سوئیچ یک سطح ویژگی خاص دارد. مدل های LAN Lite را نمی توان به مجموعه ویژگی های LAN Base ارتقا داد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید