آموزش نحوه ثبت نام و ثبت تیکت

جهت هماهنگی برای ارائه مشاوره های تخصصی، فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید
تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.
  1. در وب سایت روی گزینه “مرکز پشتیبانی” کلیک کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. روی گزینه ایجاد کنید ، کلیک کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، پست الکترونیک و پسورد خود را وارد نمایید .

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. کد فعالسازی برای شماره همراه شما پیامک میشود، پس از وارد کردن کد تایید  ثبت نام انجام می شود.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. سپس روی گزینه اطلاعات حساب کاربری کلیک و اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. تصویر پروفایل خود را تغییر دهید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. روی گزینه انتخاب تصویر کلیک کنید، بعد از انتخاب تصویر روی گزینه ذخیره تصویر کلیک کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. برای دریافت ایمیل های پشتیبانی روی گزینه تائید ایمیل کلیک کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. ایمیل خود را چک کنید و روی گزینه تائید آدرس ایمیل کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. به این صورت ایمیل شما تائید می شود.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. در وب سایت روی گزینه “مرکز پشتیبانی” کلیک کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ، را انتخاب کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟

  1. یکی از دو روش را انتخاب کنید (از طریق ارسال پیامک و یا ایمیل).

رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟

روش اول:

ایمیل خود را وارد نمایید و گزینه ارسال لینک بازیابی را انتخاب کنید.

آدرس ایمیل خود را برای رمز عبور جدید بررسی کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟

روی گزینه تنظیم مجدد پسورد کلیک کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟

پسورد و تکرار پسورد جدید را وارد نمایید و گزینه بازیابی کلمه عبور را انتخاب کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟

پیام زیر نمایش داده می شود و به صفحه ورود هدایت می شوید.

رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟

روش دوم:

شماره تلفن همراه را وارد نمایید و گزینه ارسال کد بازیابی کلیکی کنید، کد فراموشی برای شما پیامک می شود.

کد ارسالی را وارد نمایید گزینه ارسال را انتخاب کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟

پسورد و تکرار پسورد جدید را وارد نمایید و گزینه بازیابی کلمه عبور را انتخاب کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟

پیام زیر نمایش داده می شود و به صفحه ورود هدایت می شوید.

رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟

  1. ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. قبل از ارسال تیکت ، در پنل کاربری خود گزینه سوالات متداول را انتخاب کنید و در صورتیکه پاسخ خود را پیدا نکردید برای ما تیکت ارسال نمایید.

 

  1. در پنل کاربری در قسمت تیکت های پشتیبانی گزینه ارسال تیکت جدید را انتخاب کنید.

چگونه می توانم تیکت جدید ارسال کنم؟

  1. با توجه به تصویر زیر مراحل ارسال تیکت را انجام دهید.

چگونه می توانم تیکت جدید ارسال کنم؟

مرحله 1. نام مجتمع یا شرکت خود را از لیست بازشو انتخاب کنید.

مرحله 2. نام بخش مورد نظر را از لیست بازشو انتخاب کنید. (مرکز پشتیبانی چکاد پردازش)

مرحله3. موضوع یا عنوان مرتبط با تیکت را وارد کنید.

مرحله 4. درجه اهمیت تیکت را از لیست بازشو انتخاب کنید.

مرحله 5. شرح کامل تیکت را وارد کنید.

مرحله 6. در صورت نیاز برای تکمیل توضیحات تیکت می توانید یک تصویر به همراه توضیحات ارسال کنید.

مرحله 7. کلیک روی گزینه ارسال تیکت.

بعد از ارسال تیکت یک پیامک حاوی شماره تیکت و یک ایمیل حاوی مشخصات تیکت، برای شما ارسال می شود.

  1. بعد از ارسال تیکت به صفحه تیکت هدایت می شوید.

چگونه می توانم تیکت جدید ارسال کنم؟

بعد از پاسخ به تیکت شما، پیامکی حاوی شماره تیکت پاسخ داده شده و ایمیل حاوی اطلاعات تیکت پاسخ داده شده، برای شما ارسال می گردد.

  1. ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

 

  1. تیکت شما از وضعیت باز به پاسخ داده شده تغییر پیدا کرده و برای مشاهده پاسخ روی گزینه مشاهده تیکت کلیک کنید.

چگونه پاسخ تیکت هایم را مشاهده کنم؟ چگونه پاسخ تیکت هایم را مشاهده کنم؟

  1. ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

 

  1. روی گزینه مشاهده تیکت، تیکت مورد نظر کلیک کنید.چگونه برای یک تیکت پاسخ ارسال کنم و تیکت را ببندم؟
  2. روی گزینه ارسال پاسخ کلیک کنید.چگونه برای یک تیکت پاسخ ارسال کنم و تیکت را ببندم؟
  3. با توجه به تصویر زیر مراحل را انجام دهید.

چگونه برای یک تیکت پاسخ ارسال کنم و تیکت را ببندم؟

مرحله 1. شرح کامل برای پاسخ تیکت را وارد کنید.

مرحله 2. در صورت نیاز برای تکمیل توضیحات تیکت می توانید یک تصویر به همراه توضیحات ارسال کنید.

مرحله 3. برای بستن تیکت گزینه بستن تیکت را انتخاب کنید.

مرحله 4. کلیک روی گزینه ارسال تیکت.

 

از طریق  بخش اعلان ها مدیریت مطلب و یا پیامی را به صورت عمومی به تمام کاربران ارسال می کند.

برای مشاهده اعلان ها مراحل زیر را طی کنید.

  1. ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
  2. اگر اعلان جدید ارسال شده باشد در قسمت بالای صفحه سمت چپ دایره چشمک زن را مشاهده خواهید کرد.

اعلان ها و پیام خصوصی در پنل کاربری چیست؟

 

  1. روی علامت اعلان کلیک کنید.اعلان ها و پیام خصوصی در پنل کاربری چیست؟
  2. برای مشاهده کامل متن اعلان روی متن اعلان کلیک کنید.اعلان ها و پیام خصوصی در پنل کاربری چیست؟
  3. برای مشاهده تمامی اعلان ها در پنل کاربری روی گزینه اعلامیه ها کلیک کنید.اعلان ها و پیام خصوصی در پنل کاربری چیست؟
  4. برای مشاهده توضیحات کامل روی عنوان اعلان کلیک کنید.اعلان ها و پیام خصوصی در پنل کاربری چیست؟
  5. پیام خصوصی توسط مدیر و فقط برای یک کاربر خاص ارسال می شود و از طریق پیامک به کاربر اطلاع رسانی می گردد و از طریق پنل کاربری کلیک روی گزینه پیام خصوصی قابل مشاهده می باشد.

لطفاً با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید تا بصورت تلفنی و یا ریموت راهنمایی شوید.