درخواست مشاوره

شرکت مهندسی چکاد پردازش آماده ارائه مشاوره های تخصصی در کلیه زمینه های فوق میباشد.

خواهشمند است جهت هماهنگی برای مشاوره فرم زیر را پر کرده و ارسال نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

مشاوره، طراحی و پیاده سازی فروشگاه های آنلاین

مشاوره، طراحی و پیاده سازی فروشگاه های آنلاین

حتماً میدانید که راه اندازی یک مرکز تجاری امروزه هزینه های بسیار بالایی خواهد داشت . گاهی این مرکز تجاری فقط و فقط صرفا برای نمایش محصولات ، گاهی برای فروش و تجارت می باشد . در حال حاضر با گسترش فرهنگ استفاده از اینترنت و اعتماد کاربران به برخی فروشگاه های آنلاین، مطمئنا می توان گفت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می تواند برای رونق کسب و کار شما مفید باشد .

بهتر است به یک فروشگاه اینترنتی به دید یک فروشگاه(مغازه) نگاه کنید به طوری که هزینه های نگهداری این فروشگاه بدون شک از فروشگاه و مراکز تجاری کمتر می باشد . یک مرکز تجاری بر اساس متراژ آن قابلیت قرار گیری محصول دارد اما فروشگاه اینترنتی هیچ محدودیتی نخواهد داشت. در مغازه خود می بایست بر اساس بورس آن منطقه فعالیت کنید و دسته بندی محصولات را انتخاب کنید در حالی که در فروشگاه اینترنتی شما می توانید بی نهایت محصول با بی نهایت دسته بندی استفاده نمایید .

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت فروشگاه آنلاین در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

خدمات قابل ارائه در چکاد پردازش

برخی از نمونه کارهای انجام شده چکاد پردازش در زمینه فروشگاه آنلاین

طراحی، برنامه نویسی و ساخت اختصاصی فروشگاه های اینترنتی

با سرعت بالا و بهینه شده برای گوگل و ارائه راهکارهای فروش بهتر