خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

انواع دوربین های مداربسته

انواع دوربین های مداربسته

وقتی صحبت از امنیت کسب و کار می شود، انواع مختلفی از دوربین مدار بسته برای انتخاب وجود دارد. نظارت در جامعه امروز سهم عظیمی دارد و با داشتن دوربین هایی در اطراف ما، زندگی روزمره ما هر روز امنیت بالاتری را تجربه می کند.

آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که انواع مختلفی از دوربین مداربسته متناسب با موقعیت ها یا مکان های مختلف وجود دارد و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است.

دوربین مدار بسته سهم عظیمی در جامعه امروز دارد و با دوربین هایی در اطراف ما، زندگی روزمره ما هر روز از امنیت بالاتری برخوردار است. آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که انواع مختلفی از دوربین مداربسته متناسب با موقعیت ها یا مکان های مختلف وجود دارد و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است. در اینجا، ما از طریق این نوع دوربین ها استفاده می کنیم و اینکه چه چیزی آنها را برای برخی از مکان ها بیش از مکان های دیگر منحصر به فرد و مناسب تر می کند، توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

دوربین های ANPR / LPR

دوربین های ANPR و LPR برای خواندن و ذخیره داده ها در پلاک های ماشین استفاده می شوند. آنها یک راه حل ساده و کارآمد برای بسیاری از سازمان ها از جمله پرداخت هزینه، مدیریت اقامت در هتل و موارد واضح ارائه می دهند. ANRP مخفف Automatic Number Plate Recognition (دوربین های LPR مخفف دوربین های پلاک) است و این دستگاه ها برای به دست آوردن اطلاعات فراوان در یک منطقه پر ترافیک برای ایمن نگه داشتن هر مکان کمک می کنند.

دوربین های ANPR / LPR

 

دوربین گنبد داخلی و خارجی

دوربین گنبد یکی از مواردی است که بیشتر برای امنیت و نظارت در محیط داخلی و خارجی استفاده می شود. شکل دوربین باعث می شود افراد بیننده نتوانند تشخیص دهند که دوربین به کدام سمت روبرو است، این یک قطعه قدرتمند از طراحی است که با ایجاد عدم اطمینان، مجرمان را از این امر بازمی دارد. از دیگر مزایای این نوع دوربین ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

 دوربین C-Mount

دوربین های C-mount با لنزهای قابل جدا شدن امکان تغییر ساده لنز را برای برنامه های مختلف فراهم می کنند. دوربین های C-mount به لطف امکان استفاده از لنزهای ویژه با این دوربین ها می توانند مسافت بیش از 40 فوت را پوشش دهند، در حالی که لنزهای مداربسته استاندارد فقط می توانند مسافت 35-40 فوت را پوشش دهند.

دوربین روز / شب

این دوربین ها که قادر به کار در هر دو محیط عادی و کم نور هستند از عدم نیاز به روشن کننده مادون قرمز داخلی بهره مند می شوند زیرا به لطف تراشه های تصویربرداری بسیار حساس خود می توانند تصاویر تاریک و واضح را در تاریکی ثبت کنند. به همین دلیل، این دوربین ها برای برنامه های نظارت بر فضای باز که دوربین های IR قادر به عملکرد مطلوب نیستند ایده آل هستند.

دوربین روز / شب

دوربین PTZ Pan Tilt & Zoom

دوربین های PTZ – Pan / tilt / zoom اجازه می دهند تا دوربین به چپ یا راست حرکت کند (تغییر جهت)، بالا و پایین و حتی اجازه می دهد لنز نزدیک یا دورتر شود. این دوربین ها در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یک نگهبان زنده یا یک متخصص نظارت در آنجا مشغول به کار سیستم های امنیتی است. در ادامه پیشنهاد می شود مقاله تفاوت دستگاه ضبط DVR و NVR را نیز مطالعه کنید.

اشتراک گذاری:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید